GOD tv
Fra : P.N

Dato : 05-04-09 10:00

Jeg ser GOD tv for tiden da indholdet er lærerigt, pt har de en indsamling
til stationen. En hærskare lige fra Benny Hinn til prædikanter fra hele USA.
Det der støder mig mest er at de tale om penge døgnet rundt og presser
seerne til at donere penge. Budskabet er hvis du gir en 10 ere så høster du
ti ere, hvis du gir 100 ere så høster du hundrede og hvis du gir 1000 ere så
høster du i tusinder.

Pointen er at det den samme teknik vi ser fra pyramidespil, hvad der doneres
vil stensikkert vende tilbage senere. der tales kun om penge, penge, penge
osv. Prædikanter i massevis fortæller om hvordan de blev millionærer ved at
gi 100.000 det virker diabolsk IMHO.

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-04-09 07:11

P.N skrev i

> [...]
> penge, penge osv. Prædikanter i massevis fortæller om hvordan de blev
> millionærer ved at gi 100.000 det virker diabolsk IMHO.

GOD TV, Benny Hinn er alene interesseret i at skrabe penge ind. De har ikke
andet "budskab" og iøvrigt er de en flok spiritister der falskeligt har
iklædt sig en "kriten" dragt.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 13:48

Du kunne vel vælge at slukke?

Fra : Jesper

Dato : 08-04-09 19:44

Firstname Lastname <None> wrote:

> Du kunne vel vælge at slukke?

Så ville den stakkels mand kede sig eller være tvunget til at se
shopping TV kanalen i stedet
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-09 01:52

"Jesper" skrev i en meddelelse:

> Så ville den stakkels mand kede sig eller være tvunget til at se
> shopping TV kanalen i stedet

Ellers kan jeg da anbefale rhein-main TV kl. 01 - 04

Hej -- Ib

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-04-09 11:55

Firstname Lastname skrev i