Spille på Skrivemaskine - HAHAHAAHHH
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-09 22:38

Den er sjov. Jeg aldrig før set folk spåille på skrivemaskine. Og jeg vidste
ikke at det var ham som havde lavet denne legendariske øhhhhh sang.

http://www.youtube.com/watch?v=JxoGtBqyJ2s

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-09 22:40

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Den er sjov.

Her er mere skrivemaskine - musik
http://www.youtube.com/watch?v=a7ySmnxy29Q&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-09 22:46

Man kan også spille på to skrivemaskiner:
http://www.youtube.com/watch?v=64P0qwJlrWY&NR=1

Hahaaa - Nu er vist ude på overdrevet
http://www.youtube.com/watch?v=UQGIoi4R2Xw&feature=PlayList&p=19A323BD9805E262&index=2

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-05-09 23:05

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote in

> Den er sjov. Jeg aldrig før set folk spåille på skrivemaskine. Og jeg
> vidste ikke at det var ham som havde lavet denne legendariske øhhhhh
> sang.

Er det heller ikke. En Jery Lewis klassiker:
http://www.youtube.com/watch?v=GQM-0kaxgmE

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-09 00:30

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det heller ikke. En Jery Lewis klassiker:
> http://www.youtube.com/watch?v=GQM-0kaxgmE
>
> --

Ja og skrevet af Leroy Andersson.
Engang skulle han aflægge et besøg i Radiohuset på Frederiksberg og
præsenterede sig i reception, hvor man havde en ikke alt for kvik
receptionist, som ringede op og sagde: "Der står en lærer Andersen hernede"

Fra : Ulrik

Dato : 21-05-09 23:21

Allan Krautwald wrote:
> [...]
> præsenterede sig i reception, hvor man havde en ikke alt for kvik
> receptionist, som ringede op og sagde: "Der står en lærer Andersen hernede"

Hehe... Det var måske i tiden med Matador, som næsten alle nok så.
Receptionisten har bare haft serien på hjernen ;)

Ulrik