Hvilken type dans er finaledansen i Dirty ~
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-09 21:04

Hej.

Jeg er fuld bevidst om, at gruppe ikke er valgt korrekt, men mon ikke, der
er nogle musikeksperter, der også kender svaret på mit spørgsmål

I filmen Dirty Dancing er finaledansen til "Time of your life"
http://www.youtube.com/watch?v=2SLWzZoDmhg&NR=1

Hvad er det for en type dans (hvis det overhovedet kan karakteriseres som en
type)

Jeg tænker på samba, jive o.l.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-09 21:25

"Michael Sørnsen" <.> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=2SLWzZoDmhg&NR=1
>
> Hvad er det for en type dans (hvis det overhovedet kan karakteriseres som

Gruppen er rigtig nok. Det er jo musik

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-09 21:28

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Sørnsen" <.> skrev i meddelelsen

> Gruppen er rigtig nok. Det er jo musik

Ja du har nok ret. Ordet "musik" kan jo dække over meget.

Man kan bare ofte blive klandret for meget, når man vælger grupper på usenet

Fra : Max

Dato : 20-05-09 21:38

Hej Michael

> Ja du har nok ret. Ordet "musik" kan jo dække over meget.

Ja, men dans er sport :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-09 21:52

"Michael Sørnsen" <.> skrev i en meddelelse

> Ja du har nok ret. Ordet "musik" kan jo dække over meget.
> Man kan bare ofte blive klandret for meget, når man vælger grupper på
> usenet

Bare rolig, så længe Åge og hans intensive spamming med Tysk schlagermusik
stadig findes, så er du helt klart længere inden for reglerne :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-09 22:48

"Michael Sørnsen" <.> skrev i meddelelsen

> Man kan bare ofte blive klandret for meget, når man vælger grupper på
> usenet

Ja, den slags folk har vi også her. Dem skal man ikke tage så højttideligt.
De mangler bare en fritisbeskæftigelse.

Hilsen Åge