DJ - snakke eller ikke snakke
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-09 07:45

Sidst jeg var på det lokale diskotek stod der en DJ og snakkede løs (altså
præsenterede sangene) mellem numrene, og det irriterede mig virkeligt. Jeg
var da fløjtende ligeglad med hvem og hvad han spillede, bare det var godt.
Hvis jeg ville vide hvad det var han spillede, kunne jeg da bare spørge ham.

Hvordan har I det med det? Skal en DJ snakke eller ikke snakke.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 16-05-09 15:42

"John" <-> skrev i meddelelsen
> [...]
> spillede, kunne jeg da bare spørge ham.
>
> Hvordan har I det med det? Skal en DJ snakke eller ikke snakke.

Holde sin bøtte og fyre op i foilk en gang imellem..
Streeengt forbudt at snakke løs om hvem det er...

--
Vh Henrik

Fra : Henrik Laursen

Dato : 16-05-09 20:50

Henrik Sørensen <nemlig@brug.gerne.denne.til.spam> wrote in

> "John" <-> skrev i meddelelsen

> Holde sin bøtte og fyre op i foilk en gang imellem..
> Streeengt forbudt at snakke løs om hvem det er...

Næsten enig, en DJ skal holde sin mund 100% af tiden og blot koncentrere
sig om at spille musikken.
Folk kommer ikke for at høre en eller anden stå og plapre løs.

--
Henrik Laursen

Fra : Ukendt

Dato : 16-05-09 23:44

"Henrik Laursen" <nomail@dont-like-spam.com> skrev i en meddelelse

> Næsten enig, en DJ skal holde sin mund 100% af tiden og blot koncentrere
> sig om at spille musikken.
> Folk kommer ikke for at høre en eller anden stå og plapre løs.

Så er der vel i bund og grund ikke brug for en DJ, men bare en Jukebox

/Alex

Fra : Hauge

Dato : 16-05-09 23:57

Alex Linaa wrote:
> Så er der vel i bund og grund ikke brug for en DJ, men bare en Jukebox

Sådan burde det også være, når de nu ikke kan finde ud af at være dj's.. Det
er lige som de fleste værter i radioen, sorry det er ikke en radiogruppe,
men de burde også lukke sylten, når de nu ikke kan sige noget konstruktivt
ifm. det de har gang i.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 00:01

> [...]
> men de burde også lukke sylten, når de nu ikke kan sige noget konstruktivt

Tjah der må jeg give dig ret. Det er sgu desværre gået tilbage for standen,
siden computerne og voice track tog over.

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 00:04

> Så er der vel i bund og grund ikke brug for en DJ, men bare en Jukebox
>
> /Alex

Jeg synes i bund og grund det kommer an på stedet og musikken.
Man må vel skelne mellem mix-DJs som udøver deres kunst og ikke har så meget
behov for at sige noget og så de mere gammeldags som kan bringe et
underholdende element ind i musikstrømmen.
Der er mange af dem, der er ulidelige, men eksempler på det modsatte findes
heldigvis osse.

Fra : Claus Skaarup \(Arbe~

Dato : 18-05-09 12:36

Allan Krautwald wrote:
> [...]
> bringe et underholdende element ind i musikstrømmen.
> Der er mange af dem, der er ulidelige, men eksempler på det modsatte

Der minder mig om harske Hubbi. Vi hyrede ham engang til det disko jeg
arbejdede på i sin tid. Som jeg husker det, var han god til at tage tykt pis
på metervare-DJ's. Han var så gennemført dårlig, at det var sjovt. Og så
kunne han faktisk mixe plader. Han havde to turntables - rigtig old-school -
og dem styrede han!!

Det var et hit
--
Mvh. Claus
www.clask.dk

Fra : Max

Dato : 18-05-09 07:04

Hej John

> Hvordan har I det med det? Skal en DJ snakke eller ikke snakke.

En DJ skal naturligvis snakke, hvad skal han ellers være der
for ? At det så er meget, meget svært at finde en seriøs og
veltalende DJ nu om dage, ja det er en helt anden sag.

--
Mvh Max