Radiostykke om Ansgar
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-04-09 08:43

Hej

Jeg ved godt at det ikke er musik, men dels har jeg ikke noget bud på
en alternativ gruppe og dels er jeg sikker på at I kan hjælpe mig.

Engang for nogle år siden, formentlig mellem 1995 og 1997 var der et
radiostykke om hvordan Ansgar kom op for at kristne danerne. Det var
virkelig sjovt, Ansgar var sådan en lille, forsigtig fyr, der prøvede
at forklare danerne, at det der med druk og hor altså ikke var så god
en ide.

Jeg tror det var på P3 og muligvis noget gramsespektrum, men det kan
også have været børneradio. Det var i hvert fald sådan noget som
f.eks. Oliver Zahle kunne have været med til at lave.

Jeg vil gætte på at stykket har varet omkring 5 minutter, men jeg er
slet ikke sikker.

Er der nogen der kan genkende det og måske kan spore mig ind på det?
Jeg vil meget gerne høre det igen.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-09 08:52

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg ved godt at det ikke er musik, men dels har jeg ikke noget bud på
> en alternativ gruppe og dels er jeg sikker på at I kan hjælpe mig.

Hej Trine

Jeg tror den gruppe du skal prøve, hedder news:dk.medier.radio

/Alex

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-04-09 09:10

"Alex Linaa" <www.linaa.com> writes:

> Jeg tror den gruppe du skal prøve, hedder news:dk.medier.radio

Det har du da ret i. Jeg kiggede kun under kultur. Tak.