Andrea - gå hjem og læg dig
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-09 20:17

1000 MAL BELOGEN

Hold da helt fest mand. - nejjj nejjj nejjj hvor det lyder flot.

Jeg sad og så MUZIEKFEEST fra Holland. Så var der en der hed Laura Lynn, som
sang en sang der lød noget bekendt. Hun sang simpelthen en hollandsk udgave
af "1000 mal belogen". Det lød Gude-flot, så det rislede een koldt ned ad
ryggen. Er i da sindssyge hvor det lød godt. Må jeg ikke lige høre hvad i
mener.
Og det var ikke fordi jeg hældte isvand nedad ryggen, at det rislede koldt.
Nej det var sangens skyld.

Her er Andrea Berg, med "1000 mal belogen". Hende som jeg skrev godt kunne
gå hjem og lægge sig:
http://www.youtube.com/watch?v=02Wl093EB1k

Så er vi lige taget til MUZIEKFEEST i Tropisk Curacao, i den hollandske
kolonio "Nederlands Antiller" ud for Venezuelas kyst. Under den tropske
himmel og med palmer, strand, sand og vand og farverige drinks kom der
pludselig dukkende frem en sangerinde med navnet "Laura lynn".

Her er Laura Lynn , med "Jij hebt me 1000 maal belogen".
http://www.youtube.com/watch?v=1HDnnp05Vwg

Lyder det ikke Gude-flot +

Hilsen Åge

Fra : Steen

Dato : 27-04-09 20:27

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> wrote:

> Jeg sad og så MUZIEKFEEST fra Holland.

Har du slet ikke noget fornuftigt at give dig til om dagen?
--
Steen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-04-09 07:14

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du slet ikke - (og noget vrøvl)

> Steen

OK. Jamen så siden HELENE stod "Midt i paradis" da. Den er selvfølgelig også
wældig. Sån noget med noget "go`daw" i, i stedet for det der hvin, du ved.
http://www.youtube.com/watch?v=XsrFh2L_j6s&feature=PlayList&p=E5517E454BF0419E&playnext=1&playnext_from=PL&index=15

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-09 20:31

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> 1000 MAL BELOGEN

øhhh. her er den i en udgave med en flok unge skrupfulde tyskere. hehe
http://www.youtube.com/watch?v=Kd95PvKhjXk&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-09 20:35

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> 1000 MAL BELOGEN

Adrenalin
1000 mal belogen
http://www.youtube.com/watch?v=-gZ8EbfBER0&feature=related

Nej, dårlig

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-09 20:38

Hvad med den her
http://www.youtube.com/watch?v=rCWoEKxrbrY&feature=related

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-04-09 20:44

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
´

>>> 1000 MAL BELOGEN

og med suppe-steg-og-is-musik - hehe
http://www.youtube.com/watch?v=zIRkBWjTpVw&feature=related

og i en ret privat udgave - men hun kan da synge
http://www.youtube.com/watch?v=fIXOQovK2CE&feature=related

Den er godt nok populær