USA's nationalsang
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 16:15

Jeg leder efter en virkelig flot version og fremførelse af The Star Spangled
Banner.
Nogen der har bud på hvem der sparker røv? Det skal være en kvinde der
synger.
Håbede lidt på at LeAnn Rimes havde sunget den, men hun har vist kun sunget
Amazing Grace (i en flot acapella version forøvrigt).
Jeg hørte lige Jennifer Hudson synge SSB og det lød ret elendigt.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-04-09 18:58

"Søren P." <nejtak> wrote in

> Nogen der har bud på hvem der sparker røv? Det skal være en kvinde der
> synger.

Celine Dion?
http://www.youtube.com/watch?v=Z53EROEjCsA&feature=

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-04-09 12:31

Søren P. skrev:

> Jeg leder efter en virkelig flot version og fremførelse af The Star Spangled
> Banner. Nogen der har bud på hvem der sparker røv? Det skal være en
> kvinde der synger.

Whitney Houstons udgave fra Super Bowl var populær og blev udgivet som
single.

Fra : Max

Dato : 27-04-09 19:32

Hej Søren

> Nogen der har bud på hvem der sparker røv? Det skal være en kvinde der
> synger.

Der findes kun en udgave der sparker røv, og der er naturligvis
ingen kvinder med.

Hendrix plays National Anthem
http://www.youtube.com/watch?v=pLKKGHrGMxQ&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Henrik

Dato : 27-04-09 19:51

On Mon, 27 Apr 2009 17:14:30 +0200, "Søren P." <nejtak> wrote:

> [...]
>Håbede lidt på at LeAnn Rimes havde sunget den, men hun har vist kun sunget
>Amazing Grace (i en flot acapella version forøvrigt).

Her LeAnn Rimes singing the Star Spangled Banner

http://www.youtube.com/watch?v=A4yOtYD5mkw

mvh
Henrik

Fra : Henrik Laursen

Dato : 28-04-09 02:55

"Søren P." <nejtak> wrote in

> [...]
> sunget Amazing Grace (i en flot acapella version forøvrigt).
> Jeg hørte lige Jennifer Hudson synge SSB og det lød ret elendigt.

Ikke hårdt, men flot. Destinys Child versionen fra NBA
http://www.youtube.com/watch?v=Ni_YPPEifcM

--
Henrik Laursen