Telfonstorm mod DR - Dansktop
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-09 06:39

TELEFONSTORM MOD DR

Jeg vil gerne foreslå at man nu giver sin mening til kende ved at ringe til
DR.

Forklar dem indgående hvorfor du er utilfreds med deres dansktop-korstog.
Alle der ringer ind bør bruge et par minutter på at forklare sin holdning.

At DRs telefonsystem derfor vil bryde totalt sammen er jo bare en bivirkning
spom er meget beklagelig.

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-09 08:29

MAILSTORM MOD ÅGE

Jeg vil gerne foreslå at man nu giver sin mening til kende ved at sende
mails til Åge.

Forklar ham indgående hvorfor du er utilfreds med hans spam og flooding på
det danske usenet.
Alle der skriver bør bruge et par sider på at forklare sin holdning, gerne
med store vedhæftede grafikelementer

At Åges postsystem derfor vil bryde totalt sammen er jo bare en bivirkning
som er meget beklagelig.

Fra : mr

Dato : 23-04-09 11:11

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> TELEFONSTORM MOD DR
>
> Jeg vil gerne foreslå at man nu giver sin mening til kende ved at ringe
> til
> DR.

også hvis man ikke ønskr mere dansktopmusik?
Har du tænkt på den mulighed?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-09 12:22

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> også hvis man ikke ønskr mere dansktopmusik?
> Har du tænkt på den mulighed?

Nårh ja. Dem synes jeg skal lade være at ringe.
Beklager jeg glemte at komme med det forslag.
Ren forglemmelse-

Fra : mr

Dato : 23-04-09 16:24

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Nårh ja. Dem synes jeg skal lade være at ringe.
> Beklager jeg glemte at komme med det forslag.
> Ren forglemmelse-

det er da udemokratisk!
De tæller vel med lige så stor vægt som tilhængerne?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-04-09 16:33

> det er da udemokratisk!

Ja ganske forfærdeligt - korrekt

> De tæller vel med lige så stor vægt som tilhængerne?

Ja, det er jo det de gør - Beklager - jeg vil godt forklare hvorfor jeg ikke
fik det skrevet.
Det var fordi jeg betragtede det som ret vanskeligt for jer at ringe ind og
sige at i ikke vil have mere dansktop på FM.
Jeg mener, når der ikke ER noget, øhhhh.... hvordan kan man så sige at man
ikke vil have mere. Hmmmmmmm.....
Den er rimelig svær sines jeg.
Må jeg stille et lille spørgsmål: er det fordi du er egoistisk at du
ikke vil have noget som DU ikke selv kan lide. Eller ?

Hilsen Åge

Fra : mr

Dato : 23-04-09 21:14

> [...]
> Må jeg stille et lille spørgsmål: er det fordi du er egoistisk at du
> ikke vil have noget som DU ikke selv kan lide. Eller ?

jeg er fuldstændig ligeglad. Jeg hører aldrig p3 og kun p4 ved regionale
nyhedsudsendelser. Det er helt legalt at ringe ind og rose DR for deres
musikvalg, det ser jeg ikke et problem i.
Hvis du er så forhippet på dansktopmusik, som 5 % af befolkningen køber, er
du så egoistisk?

Fra : mr

Dato : 25-04-09 07:46

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> musikvalg, det ser jeg ikke et problem i.
> Hvis du er så forhippet på dansktopmusik, som 5 % af befolkningen køber,
hvor blev du af Åge

Fra : Infinity

Dato : 23-04-09 12:55

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> forklare sin holdning.
> At DRs telefonsystem derfor vil bryde totalt sammen er jo bare en

Har I set Ekstra Bladets forside ?!!

Telefonstorm mod DR,
én person har ringet!

--