Billede af John og Paul medens de skriver ~
Fra : Bikseo

Dato : 18-04-09 09:02

Jeg hørte Jørgen Mylius i radioen snakke om et tidligt billede som
forestiller John Lennon og Paul Mcartney
siddende hjemme hos John medens de sidder og komponerer "I saw her standing
there".

Hvis man zoomer ind på billedet kan man se titlen på nummeret stå med
håndskrift på det stykke papir som de sidder med.

Billedet skulle være publiceret i en selvbiografi som Mike Mcgear (Pauls
bror) engang har fået udgivet.
Er der nogen som kan henvise mig til hvor jeg kan komme til at beskue dette
(sikkert vidunderlige) historiske billede?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-04-09 08:32

"Bikseo" <Bikseo@snailgoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
dette
> (sikkert vidunderlige) historiske billede?

Det har du jo selv skrevet... I selvbiografien

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-04-09 15:59

"Bikseo" <Bikseo@snailgoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Er der nogen som kan henvise mig til hvor jeg kan komme til at beskue
> dette (sikkert vidunderlige) historiske billede?

Ja, i selvbiografien. det skrev du selv.

Hilsen Åge