Saxofon Sang (hvad hedder den)
Fra : Mathias Vinther

Dato : 11-04-09 15:03

Hej

Min kæreste og jeg, var på resturant i går og hørte en sang med en blød
saxofon (måske trompet) riff som kørte hele vejen gennem sangen, eller
ihvertfald meget. Riffet gik i en skala op i 3 toner og holdte så den
sidste tone længe for at igen lave lidt skala vist kun to toner hvor den
sidste blev holdt længe osv. Meget genkendeligt riff. Det lød som et
gammelt jazz riff lidt sydligt aften stemning, men der var vist noget
techno som kørte ind over så kunne forestille mig den er en sample. Vi
kunne ikke finde ud af hvad en hed, så vi sørge lidt hjælp her, er ikke
så interesseret i techno versionen.

Mvh
Vinther

---
avast! Antivirus: Udgaende besked er ren.
Virus Database (VPS): 090410-0, 10-04-2009
Testet: 11-04-2009 16:02:54

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 16:29

Mathias Vinther wrote:
> [...]
> er en sample. Vi kunne ikke finde ud af hvad en hed, så vi sørge lidt
> hjælp her, er ikke så interesseret i techno versionen.

Guru Josh - Infinity ?

http://www.youtube.com/watch?v=YNlDczS4YK4&feature=PlayList&p=3FA0F50E14059A40&index=0&playnext=1

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Edward Jensen

Dato : 11-04-09 18:16

"Trekroner" <xx> wrote in message

> Guru Josh - Infinity ?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YNlDczS4YK4&feature=PlayList&p=3FA0F50E14059A40&index=0&playnext=1

Puuuuha. Jeg får altid sådan en forfærdelig hovedpine, når jeg hører det
infame tema.

Fra : Per

Dato : 12-04-09 08:48

Edward Jensen wrote:
> "Trekroner" <xx> wrote in message

> Puuuuha. Jeg får altid sådan en forfærdelig hovedpine, når jeg hører
> det infame tema.

En saxofon/trompet er ikke den samme mere efter at have set denne ret sexede
video.

http://www.youtube.com/watch?v=WVi-KtBCes0

mvh. Per

Fra : Mathias Vinther

Dato : 11-04-09 21:08

Trekroner skrev:

> Guru Josh - Infinity ?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=YNlDczS4YK4&feature=PlayList&p=3FA0F50E14059A40&index=0&playnext=1

Jes perfekt tak

---
avast! Antivirus: Udgaende besked er ren.
Virus Database (VPS): 090410-0, 10-04-2009
Testet: 11-04-2009 22:08:21