Trompetist søges
Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 12:26

Hej

Jeg mangler en trompetist som vil tjene 500 kr. Det drejer sig om at komme
og spille følgende tre numre til mine forældre guldbryllup den 2. maj:

Det er så yndigt at følges ad
De smukke unge mennesker (Kim Larsen)
Når det atter er slut på en dejlig dag

Festen skal holdes på et hotel i Slangerup, og jeg forestiller mig at
"indslaget" skal på mellem 1. og 2. runden af hovedretten.

Der kommer en musiker og spiller under maden, som evt. kan "understøtte"
trompetisten.

Kan du - eller kender du en der kan og vil gøre det, hører jeg meget gerne
fra dig.

Hilsen
Anne-Lise

Fra : Inge Jensen

Dato : 11-04-09 15:28

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> [...]
> trompetisten.
>
> Kan du - eller kender du en der kan og vil gøre det, hører jeg meget gerne

Jeg kunne sagtens, men der er lidt langt .

For 500 kr. får du ikke meget. Prøv at kontakte den lokale musikskole og hør
om der ikke er en fra talentlinjen. Eller find en garde eller et brass band
i nærheden og hør om en af dem ikke kan klare opgaven.