Sherlock Holmes Trailer
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 21-05-09 07:40

Så er den nye SH trailer online, og må da indrømme at den faktisk ser ret
underholdende ud, håber at han gør et godt job ham RD jr da jeg syntes han
er en god skuespiller.

Hvad syntes du Tove? ;).

http://www.traileraddict.com/trailer/sherlock-holmes/trailer

Mvh
Michael 'silver'

Fra : Bjarne K.

Dato : 21-05-09 09:37

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> underholdende ud, håber at han gør et godt job ham RD jr da jeg syntes han

Ud fra klippene, ligner det for mig noget ala Holmes meets Bond. (Agent
221b).

I et af de allerførste klip (manden bag tremmer), troede jeg lige det var
Jeremy Brett, der var på spil igen, men det var det jo ikke.
(havde lige overset det du skrev om RD jr)

Er en stor fan af den gamle Sherlock Holmes tv serie, så jeg håber filmen er
andet, end det traileren giver mig indtryk af.

Bjarne K.

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-09 09:51

In news:4a1512cd$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjarne K. <not@nej.ni> typed:

> Ud fra klippene, ligner det for mig noget ala Holmes meets Bond.
> (Agent 221b).

Det var da pudsigt LOL Min første tanke da jeg så traileren var "James
Bond", men jeg vil nu gi' den lille Downey en chance. Han er måske ikke lige
min forestilling om SH, men jeg vil se filmen før jeg bedømmer noget.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-05-09 09:46

In news:0059340d$0$14884$c3e8da3@news.astraweb.com,
Michael 'Silver' <dsl46016@vip.cybercity.dk> typed:
> Så er den nye SH trailer online, og må da indrømme at den faktisk ser
> ret underholdende ud, håber at han gør et godt job ham RD jr da jeg
> [...]

Hej Michael.

Hold da op. Det er ellers noget af et brag den trailer, og jeg skal da helt
bestemt se filmen. Jeg tror den er rigtig god.

Jeg ved ikke om du misforstod mig, da jeg i sin tid skrev, at jeg ligesom
ikke kunne forestille mig Robert Downey som Sherlock. De tidligere film om
SH havde skuespillere af en totalt anden type end Downey. Jeg har altid
forestillet mig at SH skulle se ud som Jeremy Brett, Basil Rathbone eller
Peter Cushing. Altså den samme høje, slanke person med skarpskårne
ansigtstræk, altid meget alvorlig og vist ikke til at slå et smil af.

Downey er en pragtfuld skuespiller som jeg sætter meget højt, men jeg havde
lidt vanskeligt ved at se ham for mig som Sherlock Holmes, da jeg ikke mente
at han var den rette type til den rolle, men det kan da være at forandring
fryder som man siger, og han ser da ud til at gøre det godt. Bare plottet i
filmen er iorden, det er næsten det vigtigste.

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-05-09 11:35

Michael 'Silver' skrev:
> [...]
> underholdende ud, håber at han gør et godt job ham RD jr da jeg syntes han

Nu hedder jeg ikke Tove, men derfor kan jeg godt skrive min mening :)

IMHO skal Sherlock Holmes ikke være actionhelt - nærmest tvært imod.

> Mvh
> Michael 'silver'

Lars B

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 26-05-09 13:41

Lars Jensen skrev:

> IMHO skal Sherlock Holmes ikke være actionhelt - nærmest tvært imod.

Helt enig. Den trailer fortæller mig, at jeg i hvert fald
ikke skal se den film i biografen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-05-09 14:34

In news:kridnewXYaz3fobXnZ2dnUVZ8gVi4p2d@giganews.com,
Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> typed:

> Helt enig. Den trailer fortæller mig, at jeg i hvert fald
> ikke skal se den film i biografen.

Jeg tror nu heller ikke, at jeg ligefrem vil ofre en biografbillet på den,
jeg vil hellere låne når den kommer på video, så jeg evt. kan blive
bekræftet i min opfattelse af Sherlock Holmes figuren.

Det er jo desværre sådan, at mange nye indspilninger af gamle film ikke er
helt på højde med den gamle udgave. Det er jo lidt lige som "Min Søsters
Børn" og "Far Til Fire" filmene. De skulle aldrig være taget op igen. De
gamle versioner er efter min opfattelse de bedste, men sådan er der jo så
meget.

Jeg venter med at bedømme den nye SH film til jeg har set den.