Rejsen Til Saturn DVD'en: LOL
Fra : Henrik Laursen

Dato : 20-05-09 16:17

Når i selv engang får fat i Rejsen Til Saturn DVD'en, så får i dælme
en del timer hvor i bare sidder og skriger af grin.
Jeg har aldrig skreget så meget af grin over noget ekstra materiale.
De ekstra film hvor de snakker med kendte Danskere er hylene morsomme,
specielt den med Carl Mar foran porno forretningen

Desuden er de kommentarer der kører under selve menuerne også hylende
morsomme

Kan meget varmt anbefales den DVD.

--
Henrik Laursen

Fra : Steen

Dato : 20-05-09 17:50

Henrik Laursen <nomail@dont-like-spam.com> wrote:

> [...]
> specielt den med Carl Mar foran porno forretningen
>
> Desuden er de kommentarer der kører under selve menuerne også hylende

Ekstramaterialet er forhåbentligt mere underholdende end filmen...
--
Steen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-05-09 18:06

> [...]
> De ekstra film hvor de snakker med kendte Danskere er hylene morsomme,
> specielt den med Carl Mar foran porno forretningen

Den er faktisk trailerne. De har ligget på Youtube længe.

> Desuden er de kommentarer der kører under selve menuerne også hylende
> morsomme

Jep.

> Kan meget varmt anbefales den DVD.

Jep. Jeg synes faktisk filmen var lige i øjet. En udmærket fortolkning
(og opdatering) af tegneserien.

Mark

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 22-05-09 23:20

Mark Thomas Gazel escribió:

> Den er faktisk trailerne. De har ligget på Youtube længe.

De klip fra Youtube er til gengæld det eneste morsomme ved filmen IMHO.

> Jep.

> Jep. Jeg synes faktisk filmen var lige i øjet. En udmærket fortolkning
> (og opdatering) af tegneserien.

Jeg syntes det var en flad fornemmelse efter at traileren havde givet
indtryk af en sjov film; anden halvdel så jeg kun med et halvt øje. Jeg
ville hellere tage tegneseriehæftet frem igen end sætte mig for at se
filmen.

Mikkel

--
Weblog fra Guatemala: