Antichrist spørgsmål (til ubehagelighedern~
Fra : Mark Jensen

Dato : 19-05-09 17:43

Jeg forstår det ikke. Jeg læser i flere artikler at
hovedrollerindehaveren(den kvindelige) klipper sin klitoris af, og at
"dette er en scene der af forståelige årsager kun kan laves een gang"

Men altså - det må vel for faen være filmtrick? Men hvorfor skriver de
så at scenen kun kunne tages én gang?

Og Defoe der onanerer blod må vel også være et filmtrick?

Iøvrigt: Bliver der brugt standins til de meget kompromitterende
scener?

Gad vide hvornår filmen når biograferne og hvilke aldersklassifikation
den får :)

Fra : Mark Jensen

Dato : 19-05-09 18:57

Nå fandt selv svaret i hver fald på klitorisscenen

http://ekstrabladet.tv/flash/article1169742.ece

Fra : Kim2000

Dato : 19-05-09 20:47

"Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i en meddelelse
> Nå fandt selv svaret i hver fald på klitorisscenen
>
> http://ekstrabladet.tv/flash/article1169742.ece

Fra avisen: "Trier afslører at det bare er et trick". Ja, hvad fan havde de
regnet med?

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-05-09 21:44

> "Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i en meddelelse

> Fra avisen: "Trier afslører at det bare er et trick". Ja, hvad fan havde
> de regnet med?

Jovjov, jeg har sgu ellers hørt "ude i byen" at det var rigtigt, hun
klippede lige klitten af.. Hun fik sguda 800 kroner og livsvarigt medlemskab
af Mensa!

Mvh Anders

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-05-09 09:10

On Tue, 19 May 2009 21:46:59 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i en meddelelse

>Fra avisen: "Trier afslører at det bare er et trick". Ja, hvad fan havde de
>regnet med?

Der tales også om en scene hvor Defoes jauertus bliver behandlet ret
skidt hvorefter der bliver ejakuleret blod. I teorien kunne det jo
godt være ægte nok man kan vel meget med kameratricks nu om dage

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 19-05-09 16:41

Mark Jensen skrev:

> Gad vide hvornår filmen når biograferne og hvilke aldersklassifikation
> den får :)

Antichrist har dansk premiere i morgen onsdag i en håndfuld byer og
har aldersmærkningen 15. Fra Medierådets begrundelse:

"Filmen har en dyster og mørk grundstemning, hvilket bla. understreges
af lydsiden og kameraeffekter. Filmen skildrer mennesker i dyb
følelsesmæssig konflikt, der opfører sig irrationelt og voldeligt.
Tillige indeholder den chokeffekter, samt flere scener med
pornografisk indhold."

Den skal jeg se!

Fra : Mark Jensen

Dato : 20-05-09 09:08

On Tue, 19 May 2009 15:40:37 -0700 (PDT), Peter Brandt Nielsen
<peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote:

> [...]
>følelsesmæssig konflikt, der opfører sig irrationelt og voldeligt.
>Tillige indeholder den chokeffekter, samt flere scener med

Hehe, ja jeg er nok også lidt speciel, men når jeg hører om film hvor
folk simpelthen flygter ud af biografen, så er jeg nødt til at se hvad
det drejer sig om.
Jeg synes det er genialt at von Trier har modet(og skuespillerne, ikke
mindst) til bryde nogle grænser.

Jeg er dog lidt overrasket over at film med pornografisk indhold og
ekstrem brutalitet har en 15års klassifikation. Hvis den her film får
det, så kan jeg ikke forestille mig at man har brug for stærkere
klassifikationer, men det har man måske heller ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-05-09 00:40

"Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> det drejer sig om.
> Jeg synes det er genialt at von Trier har modet(og skuespillerne, ikke

HVILKEN GRÆNSE BLEV BRUDT I DENNE FILM?

> [...]
> det, så kan jeg ikke forestille mig at man har brug for stærkere
> klassifikationer, men det har man måske heller ikke?

Porn kan man onanere til - der var ikke en gnist porn i denne film

Skuespillerne var så magre at knoglerne RASLEDE når de bollede

Mor belønnede Far ved at lemleste ham og indrømmede - ET VÆRDIFULDT
BUDSKAB IMOD GODHEDSINDUSTRIEN -
at
Grædende Kvinder er Beregnende Kvinder.

Klynkende Irakere i Brorsons Kirken er Beregnende Helligkrigere

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-05-09 10:02

Mark Jensen skrev:

> [...]
> det, så kan jeg ikke forestille mig at man har brug for stærkere
> klassifikationer, men det har man måske heller ikke?

15 er den højeste grænse i Danmark. Der er den yderligere regel, at
børn ned til 7 må komme ind og se enhver film, så længe de er sammen
med en voksen. Der er nok mange, der ikke vil bryde sig om at se sådan
en film, selvom de må, men det er så deres eget valg, og for de
yngstes vedkommendes forældrenes.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-09 18:30

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-05-09 18:34

¨
> Men altså - det må vel for faen være filmtrick? Men hvorfor skriver de
> så at scenen kun kunne tages én gang?

Det er for at få gratis omtale. Det er det man kalder et reklame-nummer

> og hvilke aldersklassifikation den får :)

Jeg tror den bliver tilladt for børn over 3 år. Sån noget går man ikke så
højt op i, i Danmark længere. I andre lande ville man nok sætte grænsen ved
15 år, vil jeg tro

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 21-05-09 09:52

Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> declared in:
4a143f1b$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :
> "Mark Jensen" <MR00@it.dk> skrev i meddelelsen
> ¨
>
> Det er for at få gratis omtale. Det er det man kalder et
> reklame-nummer

Rolig nu.
Når Mark skriver "de", så mente han avisartiklerne.
Og når du siger at det er for at få gratis omtale, kan det da
godt være sandt at aviserne gør det. Men ikke filmselskabet.

Oprindeligt sagde Von Trier blot til et pressemøde, med et glimt
i øjet, at det jo var en scene de kun kunne tage én gang.
Der var altså blot tale om en spøgfuld udtalelse.

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Darkfall

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-05-09 11:09

Thomas Hejl Pilgaard wrote:

> Oprindeligt sagde Von Trier blot til et pressemøde, med et glimt
> i øjet, at det jo var en scene de kun kunne tage én gang.
> Der var altså blot tale om en spøgfuld udtalelse.

Pressen burde vide, at von Trier bestemt ikke er noget sandhedsvidne, når
han udtaler sig om sine film!

Per V
--
Vær god ved politiet!