Star Trek
Fra : Steen

Dato : 19-05-09 12:52

Moviezoo har en ST-boks på tilbud, film nummer 2+3+4
For en ikke-kender af ST, lyder det underligt at man ikke starter med
nummer 1. Er det ST universet der er skruet sådan sammen, at man starter
med at se nummer 2?

--
iPhoneSteen

Fra : Laziter [9440]

Dato : 19-05-09 12:57

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> For en ikke-kender af ST, lyder det underligt at man ikke starter med
> nummer 1. Er det ST universet der er skruet sådan sammen, at man starter

Nej sådan er det slet ikke skruet sammen.
Det er fordi del 2+3+4 har en form for sammenhæng.

Mvh
Benjamin

Fra : Steen

Dato : 19-05-09 13:53

Laziter [9440] <laziter@gmail.com> wrote:

> "Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Nej sådan er det slet ikke skruet sammen.
> Det er fordi del 2+3+4 har en form for sammenhæng.
>
> Mvh
> Benjamin

Okay. Jeg er måske lidt farvet af Star Wars, som jeg er vild med - Star
Trek har jeg til gengæld ikke ofret meget tid på.

Tror jeg napper boksen med de tre film - og køber den biografaktuelle
film, når den kommer på DVD (min lokale bio insisterer på at vise den
klokken 15.30 om dagen...tosset tidspunkt, men kunne fristes til at tro,
det var en børnefilm)
--
Steen

Fra : Hansemand

Dato : 20-05-09 03:16

isteen+usenet@gmail.com (Steen) wrote in

> [...]
> film, når den kommer på DVD (min lokale bio insisterer på at vise den
> klokken 15.30 om dagen...tosset tidspunkt, men kunne fristes til at

Hvis du engang vælger at købe den første, så køb Directors Edition
versionen, hvor Robert Wise langt om længe fik lov til at vise folk filmen
som den faktisk var ment fra starten af.
Den er meget bedre og flottere end det de ellers serverede dengang i 1979.

--
Hansemand

Fra : Steen

Dato : 20-05-09 17:50

Hansemand <no.th@nks.com> wrote:

> [...]
> som den faktisk var ment fra starten af.
> Den er meget bedre og flottere end det de ellers serverede dengang i 1979.

Jeg så # II i går (den med Khan).
Jeg var faktisk positivt overrasket, omend der var nogle ting der måske
starter i den første film. Gammel...men god (det er der nok andre end
mig der også kan kategoriseres som)
--
Steen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 20-05-09 21:41

> Hvis du engang vælger at købe den første, så køb Directors Edition
> versionen, hvor Robert Wise langt om længe fik lov til at vise folk filmen
> som den faktisk var ment fra starten af.

Bare den ikke er længere.

Mark

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-05-09 22:05

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Bare den ikke er længere.

Den er 4 minutter længere og klippet sammen på en lidt anden måde.
Den er faktisk en del bedre en biograf-versionen

/Benjamin

Fra : Hansemand

Dato : 21-05-09 02:22

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> wrote in

> "Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Den er 4 minutter længere og klippet sammen på en lidt anden måde.
> Den er faktisk en del bedre en biograf-versionen
>
> /Benjamin

Desuden er der scener der har fået sig en general overhaling med nye
effekter og lyd.
Bonuset er så også at de på ekstra DVD'en har smidt en video på, hvor de
sammenligner den gamle film med den nye version visuelt for at man kan se
hvor meget arbejde de egentlig har lagt i Directors Edition.

--
Hansemand

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 21-05-09 20:30

"Steen" <isteen+usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Okay. Jeg er måske lidt farvet af Star Wars, som jeg er vild med - Star
> Trek har jeg til gengæld ikke ofret meget tid på.

Det var synd de er faktisk imho en del bedre hvor Star Wars - specilt de nye
er mig sgu for pop e de ... de gamle med Harrison ford havde mere sjæl
jeg er nu aldrig blevet skuffet over star treck ja ja voyager kommer først
rigtigt i gang i midt i sæson 3 og Deep space 9 kræver også lidt
toldmodighed af sin seer i de første afsnit
med tng holder fra start til slut ...

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-09 20:38

"Bo Mørch Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> rigtigt i gang i midt i sæson 3 og Deep space 9 kræver også lidt
> toldmodighed af sin seer i de første afsnit

Jeg synes også at Enterprise holder i særdeleshed sæson 3 og 4.

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 22-05-09 01:38

> Jeg synes også at Enterprise holder i særdeleshed sæson 3 og 4.
ok jeg synes den er go fra start til slut :) og det var egentligt synd der
ikke kom de 7 sæsoner der plejer