Har nu set "The dark knight" :-/
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-05-09 23:19

Har nu set den af mange meget roste "The dark knight" og forventningerne var
høje, men jeg synes faktisk at det var noget slam, men dét er måske bare
mig...?

Masser af hurtige klip (som nogen har kritiseret de(n?) seneste 007-film
for, mørke scener og ikke noget der fængslede mig ved historien...

Forgængeren - "Batman begins" - synes jeg derimod var et brag af en film.

Kommer der endnu en fortsættelse bliver det uden mig!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 18-05-09 00:38

> [...]
>
> Forgængeren - "Batman begins" - synes jeg derimod var et brag af en film.
>
> Kommer der endnu en fortsættelse bliver det uden mig!

sådan havde jeg det allerede i 1989 - har prøvet med 2 andre , men det
virker ikke for mig - jeg synes egentligt sin city er den enste tegneserie
ja også måske tintin som man er sluppet nogenlunde fra at filmatisere - og
fakta er at Batman tegneserierne som jeg læste som barn egentligt heller
ikke er noget særligt ..

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-09 13:18

In news:4a108d56$0$90270$14726298@news.sunsite.dk,
Hans Paulin (6310) <me@privacy.net> typed:
> [...]
> film.
> Kommer der endnu en fortsættelse bliver det uden mig!

"Batman Begins" er uden tvivl den bedste af de to film. Jeg fik "The Dark
Knight" i julegave, og blev ærlig talt en smule skuffet. Den levede ikke
helt op til mine forventninger, selv med Heath Ledger på rollelisten.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-05-09 22:23

Tove Krieger skrev:

> [...]
> Dark Knight" i julegave, og blev ærlig talt en smule skuffet. Den
> levede ikke helt op til mine forventninger, selv med Heath Ledger på

Syntes han var go' - kendte ham ikke i forvejen.

Hvem var ham fyren i jakkesæt med gøbben i banken som forsvarede pengene -
kendte hans karakteristiske ansigt et eller andet sted fra!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 18-05-09 23:03

Hans Paulin (6310) wrote:
> Hvem var ham fyren i jakkesæt med gøbben i banken som forsvarede
> pengene - kendte hans karakteristiske ansigt et eller andet sted
> fra!?

Han hedder William Fichtner og er bl.a. kendt fra serien Prison Break.
IMDB: http://www.imdb.com/name/nm0001209/

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-05-09 23:20

Per H. Nielsen skrev:

> Han hedder William Fichtner og er bl.a. kendt fra serien Prison Break.
> IMDB: http://www.imdb.com/name/nm0001209/

Tak!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Brian Kjeldsen

Dato : 18-05-09 18:44

> [...]
> for, mørke scener og ikke noget der fængslede mig ved historien...
>
> Forgængeren - "Batman begins" - synes jeg derimod var et brag af en film.

Ja jeg er så ikke helt enig. Synes Batman Begins var rigtig rigtig god. Men
den første halvdel af den var bedst, opbygningen af batman var fremragende,
men da den skulle levere action tilsidst, blev det ikke det brag det var
bygget op til. Derimod synes jeg Dark Knight virkede mere fuldendt, nok tæt
på den bedste superhelte film jeg har set, måske bortset fra Watchmen. Det
eneste sted hvor jeg ikke synes Dark Knight helt var gennemført, var i
forhold til scenen hvor folkene på bådene skulle bestemme hvem der skulle
dø...der gik der sådan lidt Amerikansk Patriotisme i den. Men ellers en
gennemførr film.

MVh. BK

> Kommer der endnu en fortsættelse bliver det uden mig!
Men helt klart med mig så

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-05-09 18:53

Brian Kjeldsen skrev.:

> Men helt klart med mig så

Jeg er da også med på at give Batman en chance til. Især hvis det stadig er
med Christian Bale som Batman.