Terminator Salvation
Fra : Naess

Dato : 11-05-09 14:48

Hejsa,

Vi er et par stykker fra Helsingør der har snakket om at tage i Imperial og
se den nye Terminator-film, men jeg kan ikke finde info over kommende film i
Imperial, kun hvad der spilles pt..

Ved i om Imperial får den nye Terminator på programmet, og hvornår forslaget
starter ?
--

Hilsen / Regards
Kevin Naess

56 02'02,56 N, 12 36'16,24 E
http://www.pbase.com/naess
Test your Firewall and PC security :
https://www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2

Fra : Michael Thrane

Dato : 11-05-09 14:56

Naess skrev:
> [...]
> Imperial, kun hvad der spilles pt..
>
> Ved i om Imperial får den nye Terminator på programmet, og hvornår forslaget

http://www.kino.dk/Film/T/TE/Terminator-Salvation.aspx

Der er ikke dato på salget endnu

mvh Mik

Fra : Hansemand

Dato : 12-05-09 12:50

Michael Thrane <herning26@hotmail.com> wrote in

> http://www.kino.dk/Film/T/TE/Terminator-Salvation.aspx
>
> Der er ikke dato på salget endnu
>
> mvh Mik

En hurtig logik når man kigger forsalget igennem for alle muglige andre
film i tidernes løb og hvor lang tid før man plejer at kunne bestille en
billet til en allerede igang værende film: 14 dage før biograf turen.

Så forsalget er lige på trapperne.

--
Hansemand

Fra : Naess

Dato : 12-05-09 20:37

> [...]
> film i tidernes løb og hvor lang tid før man plejer at kunne bestille en
> billet til en allerede igang værende film: 14 dage før biograf turen.

Ok, tak.

/Kevin