Ved ikke om det er kultur nok
Fra : pm

Dato : 07-05-09 18:21

Men jeg søger titlen på en tegnefilm..hvor "hovedpersonerne" er en hane og
en kylling...Hanen skal
lære kyllingen....og det går altid galt, et særkende er, at hanen gentager
flere sætninger..faktisk hylende morsom. Men titlen kan jeg ikke
huske..nogen der kan ???
pm

Fra : Max

Dato : 07-05-09 20:36

Hej pm

> gentager flere sætninger..faktisk hylende morsom. Men titlen kan jeg
> ikke huske..nogen der kan ???

Det er vel ikke Foghorn Leghorn du tænker på ?

http://www.youtube.com/watch?v=94OnHsHTQ8E&feature=related

--
Mvh Max

Fra : pm

Dato : 08-05-09 05:57

> [...]
>
> --
> Mvh Max Hej Max...Jo...lige præcist....og den titel var jeg da aldrig
tanker om..Tak for hjælpen
pm

Fra : Max

Dato : 08-05-09 11:58

Hej pm

> tanker om..Tak for hjælpen

Velbekomme, forøvrigt en af de tegneserier jeg selv
kan grine meget af, fin form for humor der kommer
til udtryk i dem.

--
Mvh Max

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 10-05-09 04:55

> Hej pm

> Velbekomme, forøvrigt en af de tegneserier jeg selv
> kan grine meget af, fin form for humor der kommer
> [...]

Tegneserier findes kun på papir - ikke på TV.

Fra : Max

Dato : 10-05-09 09:19

Hej Hans

> Tegneserier findes kun på papir - ikke på TV.

En fantasiløs tankegang du har.

--
Mvh Max

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-05-09 11:18

Max wrote:
> Hej Hans
>
> En fantasiløs tankegang du har.

Jeg synes det er sørgeligt at der er så mange TV-tegneserier. Billeder
der er helt døde, *mange* sekunder ad gangen, hvor kun én figur bevæger
sig lidt - ofte kun læberne.

Dybt, dybt tragisk. Hvis man vil lave tegneserier, så skal man lave
tegneserier. Og man skal kun lave tegnefilm hvis man virkelig *vil*
tegnefilm.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-05-09 11:02

Max skrev:

> forøvrigt en af de tegneserier jeg selv
> kan grine meget af, fin form for humor der kommer
> til udtryk i dem.

Havde for mange år siden en kollega der grinede så meget af "Hanen og
kyllingen" at han måtte slukke for fjernsynet

Men WB rykker næsten altid!
Hans
www.zofiaoghans.dk