RIP Dom Deluise
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 05-05-09 22:58

Hej!

Øv :,-(

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-22161538.html

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : MFN

Dato : 07-05-09 13:04

DAAAN DAAAN DAAAAAAAAAAAAAAA ............. CAPTAIN CHAOS !!!!!!

Ja trist. Husker ham særligt fra Ud Og Køre Med De Skøre.

/Michael

Fra : Knud Hansen

Dato : 07-05-09 15:04

"MFN" <mfnprivat@msn.com> skrev i meddelelsen
> DAAAN DAAAN DAAAAAAAAAAAAAAA ............. CAPTAIN CHAOS !!!!!!
>
> Ja trist. Husker ham særligt fra Ud Og Køre Med De Skøre.
>
> /Michael

Et stort tab for filmbranchen. Deluis har altid stået for den højeste
kvalitet. Jeg gik ned med krampegråd da jeg fik budskabet. DOM ? DOM ? Er du
dér oppe ??? RIP , Dom !

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-09 18:17

Hej!

MFN wrote:

> DAAAN DAAAN DAAAAAAAAAAAAAAA ............. CAPTAIN CHAOS !!!!!!
>
> Ja trist. Husker ham særligt fra Ud Og Køre Med De Skøre.

Yes, en af hans sjove roller :)

Det er jo alt for tidligt han går fra os. Ville f.eks. gerne have set
hans show i Las Vegas, men det er for sent :(

--
Mvh, Kim Voss Schrader (som dog nåede op i World Trade Centeret...)