Frygtelig lykkelig ...
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 05-05-09 21:48

jeg ved ikke om det bare er mig - men jeg synes altså ikke den er særligt go
i forhold til forgængeren kunsten at græde i kor der så imho er genial ...

Fra : Morten Steen

Dato : 06-05-09 09:33

> jeg ved ikke om det bare er mig - men jeg synes altså ikke den er særligt
> go i forhold til forgængeren kunsten at græde i kor der så imho er genial

Der havde jeg det sjovt nok lige omvendt. Jeg fandt "Kunsten At Græde I Kor"
værende helt og aldeles uengagerende, mens "Frygtelig Lykkelig" var en
rigtig god thriller, med kulsort humor.

Ak ja, den subjektive filmsmag. ;)

Morten

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 06-05-09 13:40

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Der havde jeg det sjovt nok lige omvendt. Jeg fandt "Kunsten At Græde I
> Kor" værende helt og aldeles uengagerende

synes du godt nok det jeg synes det var en kraft præstasion af drengen :)

>, mens "Frygtelig Lykkelig" var en rigtig god thriller, med kulsort humor.

Hmm det kunne godt være jeg skulle give den en Chanse mere

> Ak ja, den subjektive filmsmag. ;)

ja tænk sig hvor kedeligt det ville være hvis vi alle sammen var enige hele
tiden :)