Filmen Naboerne
Fra : Jens K H

Dato : 01-05-09 13:14

Hej NG,

en af mine kollegaer er på jagt efter den danske film fra 1966: Naboerne.
Instruktør var Bent Christensen.

Vi kan ikke finde steder, hvor den er til salg via google - er der nogen der
har en idé til hvor den kan købes?

--
Hilsen Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-05-09 13:25

In news:49fae795$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jens K H <jkah@tdcFJERN.dk> typed:
> [...]
>
> Vi kan ikke finde steder, hvor den er til salg via google - er der
> nogen der har en idé til hvor den kan købes?

Hej Jens.

Du kan få den her hos min yndlings leverandør af DVD film.

http://www.moviezoo.dk/alle-produkter/soeg/naboerne/

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jens K H

Dato : 01-05-09 13:36

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jens K H <jkah@tdcFJERN.dk> typed:

> Hej Jens.
>
> Du kan få den her hos min yndlings leverandør af DVD film.

Hej Tove,

tak for lynhurtig svar.
--
Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-05-09 14:23

In news:49faec93$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Jens K H <jkah@tdcFJERN.dk> typed:

> Hej Tove,
>
> tak for lynhurtig svar.

Velbekomme. Jeg glemte at skrive, at hvis du tilmelder dig som VIP kunde får
du 10% på det hele.

Jeg har sparet meget på den konto, og deres forsendelsesgebyr er kun på 35,-
kr. uanset hvor mange film man bestiller, så alle kan være med.

Fra : Infinity

Dato : 01-05-09 15:24

Jens K H wrote:
> [...]
>
> Vi kan ikke finde steder, hvor den er til salg via google - er der
> nogen der har en idé til hvor den kan købes?

Fåes billigere hos min ynglings DVD-pusher, og er på lager og så kan man
spare yderligere hvis man går derhen,
omvendt så kommer man nok til at købe en hel masse mere, fx 4 klassiske
Nordisk Film til 70 kr pakken
--
/Infinity

Fra : Infinity

Dato : 01-05-09 15:26

Infinity wrote:

> Fåes billigere hos min ynglings DVD-pusher, og er på lager og så kan
> man spare yderligere hvis man går derhen,
> omvendt så kommer man nok til at købe en hel masse mere, fx 4
> klassiske Nordisk Film til 70 kr pakken

Og butikke, selvfølgelig TP Musikmarked

http://www.tpmusik.dk/detail.asp?bar=5708758664950
--
/Infinity

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-05-09 20:15

Infinity skrev:

> Og butikke, selvfølgelig TP Musikmarked
>
> http://www.tpmusik.dk/detail.asp?bar=5708758664950

Sender de overhovedet?

Kan ikke finde ud af deres sk*dside
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-05-09 20:17

Hans Paulin (6310) skrev:

> Sender de overhovedet?
>
> Kan ikke finde ud af deres sk*dside

Svarer lige selv:

"Du kan ikke købe varer direkte fra vores web site og heller ikke per
post... "

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-05-09 22:34

Hans Paulin (6310) skrev:

> Kan ikke finde ud af deres sk*dside

Sidespring:

Hos TP Musik i Århus er det sådan at alle deres film - og sikkert også
deres musik - står i korrekt alfabetisk orden efter titel. Sådan er det
desværre ikke hos fx Stereo Studio, og slet ikke hos Fona Fredgaard hvor
rækkefølgen er 'amerikansk orden': de står allesammen forrest og er
derfor ikke til at finde!

Derimod er TP's websted ret morsomt: I stedet for funktionen *Søg og
find* har de en facilitet som hedder *Find og søg* - hæh!

--
Jørgen Grandt

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-05-09 17:25

Jens K H skrev:

Det var min yndlingsfilm engang - så den i biografen da jeg var
teenager - lejede den til min 30-års fødselsdag på VHS - og sad og snakkede
med - ja, naboen! i dag om flagstangsepisoden!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jens K H

Dato : 02-05-09 22:12

"Jens K H" <jkah@tdcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Instruktør var Bent Christensen.
>
> Vi kan ikke finde steder, hvor den er til salg via google - er der nogen

Hej NG,

stor success, flere relevante links og kollegaen har allerede bestilt
filmen. Nu har jeg også selv fået lyst til at gense den - spændende om den
holder efter ret mange år..
Tak for hjælpen.

Venlig hilsen Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-05-09 22:34

In news:49fcb71e$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]
>
> stor success, flere relevante links og kollegaen har allerede bestilt
> filmen. Nu har jeg også selv fået lyst til at gense den - spændende

Det tror jeg 100% på at den gør. Nabostridigheder er vist endda endnu mere
almindelige end de var dengang, så jeg tror at mange kan nikke genkendende
til den film. Herlig film og dejlige skuespillere. Den burde de sende på TV
igen.