Sygdomsramte Clints ny genialitet om aktiv~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-09 04:35

Vigtigt i den ny film er at Clint er ved at dø og lægevæsenet evner kun
moraliseren om rygning så han vælger "selvmord" for skurkekugler

Clints ny genialitet om aktiv dødshjælp: FILM OM MIG (spoiler)
Clint Eastwoods seneste film har været om revisionisme vedr japanerkrigen
på Ivo Jima, men før da beskrev og spillede han boksetrænerens mod mht at
slå sin elev ihjel, når eleven var så invalideret af boksehjerneskader,
at hun ønskede at dø.
Vildt genialt har han nu begået en film GRAN TORINO film om en
Koreakrig-veteran og Fordfabrik-arbejder-pensionist der afskyr sine egne
børn, men kommer til at holde af konfuzianske vietnamesere i sin
Detroit-forstad,
En destruktiv bande voldtager og lemlester Clints asiatiske sexede
nabodatter, og hendes lillebror vil sammen med Clint hævne, men Clint
låser lillebror inde i sin kælder i Josef Fritzl stil og provokerer banden
til at skyde Clint med så mange skud og vidner, at han er sikker på at
banden får livstid i fængsel.og derfor ikke gør mere skade. Et sådant
meningsfuldt selvmord har jeg længe drømt om vedr den muslimkrig her, som
er langt vigtigere end USA's bandekriminalitet. Hellig krig er
væsentligt.
Sidste efterår var jeg tændt på aktiv dødshjælp fordi vintre er lort
men denne vinter fik jeg styr på mine gigtsmerter så jeg slet ikke nu
forstår min tidligere lyst til selvmord.
Nu er det igen et ideologisk frihedskæmper problem som det var for min
far.