Band of brothers blue ray
Fra : Steen Hansen

Dato : 13-04-09 21:51

Har oplevet at enkelte blue ray film (De 2 første harry potter - samt
Pretty woman) ikke er meget bedre end samme film afspillet med
opskalering på blue ray afspiller.

Hvordan er det med Band of brothers ?

ER kvaliteten her bedre end dvd'erne afspillet med opskalering.

Har ikke lyst til at give 600 kr og så kum få en minimal bedre
kvalitet.

MVH
Steen

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 15-04-09 03:28

> [...]
>
> ER kvaliteten her bedre end dvd'erne afspillet med opskalering.
>
> Har ikke lyst til at give 600 kr og så kum få en minimal bedre

Hvad med at leje den i Blockbuster, så?

Fra : Steen Hansen

Dato : 15-04-09 06:34

On Wed, 15 Apr 2009 04:28:11 +0200, "Hans Christian Vang"
<hcvang@vangcreative.dk> wrote:

>Hvad med at leje den i Blockbuster, så?

Øhh det var da en mulighed, hvis det ikke var fordi jeg aldrig får
afleveret til tiden, men tak for rådet.

Steen