Driven
Fra : Kim2000

Dato : 13-04-09 20:42

Jeg kan se Driven sendes på 6'eren, jeg har den forvejen, men kom lige til
at tænke på, at det er morsomt som den film blev sablet ned eller forbiet i
larmende tavshed. Det er måske nok ikke verdens største film, men en fin
racerfilm.

http://www.imdb.com/title/tt0132245/

På imdb får den kun 4.2, hvilket placerer den som lidt dårligere end Scary
Movie 4..... Det er godt nok noget af en påstand brugerne kommer med der

Fra : Hansemand

Dato : 14-04-09 01:08

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in

> [...]
>
> På imdb får den kun 4.2, hvilket placerer den som lidt dårligere end
> Scary Movie 4..... Det er godt nok noget af en påstand brugerne kommer

Mja, men det var jo heller ikke nogen særligt god film.

Så er den nyere 'Talladega Nights' mere underholdende, der tager de dybt
fis på de NASCAR ræs de har i USA.
http://www.imdb.com/title/tt0415306/

Læg mærke til at Sacha Baron Cohen også er med, han spiller en fransk
ræser kører med navnet Jean Girard.

Filmen vises pt. på Canal Plus film kanalerne.

--
Hansemand