Shreck 3
Fra : Kim2000

Dato : 10-04-09 08:17

Udover 3. kapitel jo også er fed - og koster 49 kr - så kan jeg ikke
placerer de to af figurene:

Hvorfra kommer kagemanden og hvorfra kommer de tre blinde grise (eller er de
mus)?

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-04-09 09:05

Kim2000 wrote:
> Udover 3. kapitel jo også er fed - og koster 49 kr - så kan jeg ikke
> placerer de to af figurene:
>
> Hvorfra kommer kagemanden og hvorfra kommer de tre blinde grise
> (eller er de mus)?

The Gingerbred Man er en kendt amerikansk eventyrfigur, der aldrig er slået
an i Europa. De tre blinde mus stammer fra en børnesang:
"Three blind mice
Three blind mice
See how they run
See how they run
They all run after the farmer's wife
she cut off their tails with a carving knife
Did you ever see such a sight in your life
as three blind mice."

Per V
--
Vær god ved politiet!
http://www.new.facebook.com/ext/share.php?sid=73289081718&h=XDpTj&u=Lj8oV&ref=nf

Fra : Laziter [9440]

Dato : 10-04-09 12:13

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> Udover 3. kapitel jo også er fed

Jeg tillader mig at være uenig.
Den er jo nærmest en gentagelse af 1 og 2, selv mine børn kedede sig bravt
da vi så den sammen.

Mvh
Benjamin

Fra : Holst

Dato : 10-04-09 12:29

Laziter [9440] wrote:

> Jeg tillader mig at være uenig.
> Den er jo nærmest en gentagelse af 1 og 2, selv mine børn kedede sig bravt
> da vi så den sammen.

Ja, jeg synes også, at 3'eren var en stor skuffelse. Jeg er i stor
udstrækning enig med dig i, at det lidt er en gentagelse af 1'eren og
2'eren. Har man ikke set 1'eren og 2'eren, så er 3'eren da sikkert okay.

Jeg har dog mødt en del børn, som synes, at alle tre film er kanongode.

Fra : Kim2000

Dato : 10-04-09 14:04

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
>
> Jeg tillader mig at være uenig.
> Den er jo nærmest en gentagelse af 1 og 2, selv mine børn kedede sig bravt
> da vi så den sammen.

Jeg vil i hvert fald gerne medgive at den falder til jorden med et brag når
man sammenligner med de to første, men i sig selv synes jeg den er
udemærket, men mens etteren ryger jævnligt på fjerneren og blev købt med det
samme til fuldpris, så var der altså ikke mere efterspørgelse her i huset
efter treeren at den først kom med hjem fra Aldi for 49 kr. Vi så den og vi
kunne lide den og ja - det er nok det.

Generelt er vi ikke "gode" til at købe fuldpris film (Men Watchmen bliver
købt samme dag den kommer på dvd).