Space Cowboys
Fra : JSMadsen

Dato : 30-07-01 14:54

Fed film! Dog noget nemt at se modeller og CGI effekter når de er ude i rummet.

Var det mig der var lidt for søvnig (halv sov, det var sent) eller var de 4 med i Tonight Show hos Jay Leno?
Såfald, hvilket kapitel var det i? Jeg så dem hvertifald ikke, men de er jo med i en længere featurette i XTRAS.

Jeg skal sgu' lade være med at se film sent om aftenen i en alt for god lænestol!

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 30.000+ DVD anmeldelser!

Fra : Fenris

Dato : 01-08-01 21:27

From "JSMadsen" <JS@07-2001.madsen.as> came:

> [...]
>Såfald, hvilket kapitel var det i? Jeg så dem hvertifald ikke, men de er jo med i en længere featurette i XTRAS.

De var med i Tonight show, men jeg kan ikke huske kapitlet. Jeg lagde mærke
til det fordi de alle 4 også var hos Jay Leno i virkeligheden en aften.

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>