Halmhus... oplysninger !!!
Fra : Afroman

Dato : 30-07-01 16:53

Jeg søger oplysninger om hvem der i midt jylland kan bygge et halmhus på
ca 175 kvardratmeter, og oplysninger om der er nogle problemer med bygge
godkendelse ved at bygge et sådan til beboelse, eller om der er nogle sær
regler. Har også en del spørgstmål med priser osv.

Venligst Kim

Fra : eam

Dato : 30-07-01 18:24

Prøv herfra:

http://www.altavista.com/sites/search/web?q=halmbyggeri&pg=q&kl=da&search=Se
arch

eam

Fra : Per A. Hansen

Dato : 30-07-01 18:47

Afroman <Kim@Afro.dk> skrev i en news:9k3vka$1hiq$1@news.cybercity.dk...
> [...]

> godkendelse ved at bygge et sådan til beboelse, eller om der er nogle sær
> regler. Har også en del spørgstmål med priser osv.

Spørg hos Sdr. Felding Højskole, hvor dens første forstander
var den første, der bygge et halmhus.
Tlf. : 97 19 83 00

Per A. Hansen

Fra : Afroman

Dato : 31-07-01 16:23

Jeg har checket linkene men der står ingen steder om hvem der kan bygge
sådan noget.... Så hvis der er nogle der ved det er jeg stadig int. i at
høre om dette.

Men ellers tak for linksene, der var trods alt en del oplysninger om
byggeriet >

Kim