Dårlig Sadelmager
Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 14-05-09 09:36

Jeg havde lavet en aftale om, at få syet nye ruder i min sprayhood. Vi laver
det mens du venter sagde han.
Vel ankommet siger han, kør du dig et par ærinder imens. Efter en time
vender jeg tilbage. Manden er kørt og der er ikke gjort noget.Spilt to timer
plus kørsel.
Man græmmes.
Han findes i Køge Bugt området.

--
Hans
URD/Contessa 32

Fra : blueocean

Dato : 14-05-09 03:00

On 14 Maj, 10:36, " Hans, \" URD\" Contessa 32." <u...@spamoncable.dk>
wrote:
> [...]
> vender jeg tilbage. Manden er kørt og der er ikke gjort noget.Spilt to timer

Hvorfor skriver du hvem det er, så man kan forholde sig til det.

Fra : Henrik K

Dato : 14-05-09 03:58

> Hvorfor skriver du hvem det er, så man kan forholde sig til det.

Du mener nok - hvorfor skriver han IKKE hvem det, så man ved hvem man
skal undgå?

Jeg gætter dog på at det er ham på Ishøj Havn, ved siden af Tempo
Bådsalg - ham vil jeg heller ikke anbefale, selvom han aldrig har
lavet noget for mig. Da han ikke rigtig kunne finde ud af at give mig
en pris på et bomtelt, selvom jeg havde en tegning m. mål og alle
detaljer på, så blev jeg ihvertfald lidt mistænksom....

Mvh
Henrik

Fra : Leif Langgaard

Dato : 14-05-09 11:15

" Hans, " URD" Contessa 32." <urd@spamoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vel ankommet siger han, kør du dig et par ærinder imens. Efter en time
> vender jeg tilbage. Manden er kørt og der er ikke gjort noget.Spilt to

Hej

Min holdning til indlæg som ovenstående er at man nok skal være mere
forsigtig med at dømme nogen på et enkelt "fejltrin"!

Kan han være blevet syg, kan hans kone have ringet med besked om en ulykke
med en af ungerne?

Du vil nok få det dårligt hvis han er indlagt med en hjerneblødning, ikke.

Du burde have ventet med at skrive til du var sikker på hvad der var grunden
til at han brændte dig af!

Bare min mening!

--
Leif Langgaard - www.megapixels.dk -
Smid NRE i dit killfilter, det giver ro og god tone i grupperne!

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 14-05-09 16:49

Næ næ han havde to mand gående, så kunne han jo havde sat en af dem til det.
En af dem sagde han var kørt til en anden kunde.
Det er så ham i Vallensbæk
Hans

Fra : Leif Langgaard

Dato : 14-05-09 21:41

> Næ næ han havde to mand gående, så kunne han jo havde sat en af dem til
> det. En af dem sagde han var kørt til en anden kunde.
> Det er så ham i Vallensbæk
> Hans

Det havde så været smart at skrive hele historien i første indlæg, ikke?

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 14-05-09 21:47

Uenig. Hvis han har lavet en fejl, så kan det vel også tåles at blive nævnt
1 gang.

Jeg synes kun du har ret når forurettede personer bliver ved med at
fremsætte den samme kritik fra en enkelt oplevelse i årevis....

Bjarke

--

Bjarke
Position: Hundige

Fra : claus b.p.

Dato : 18-05-09 23:59

Bjarke@Escape wrote:
> [...]
>
> Jeg synes kun du har ret når forurettede personer bliver ved med at
> fremsætte den samme kritik fra en enkelt oplevelse i årevis....

Det bliver en underlig tråd, når folk begynder at svare "foroven"!!!
Hvad er du uenig i, Bjarke?

Jeg synes ikke det er så dårligt, at få information om dårlige oplevelser
hos leverandører og servicefirmaer, selv om det altid skal læses som et
subjektivt partsindlæg. Nogle gange følges tråden op af kunder som har været
tilfredse, og så får man den side med. Men forudsætningen for at det
overhovedet har nogen værdi er, at 1: Firmaet nævnes ved navn, og 2:
Situationen beskrives bedst muligt.
Brok har vi nok af, - men forbrugerinformation, det kan vi godt bruge.

Mvh. Claus

Fra : Bjarke@Escape

Dato : 19-05-09 21:30

Jeg mener lige præcis at en sober information med firmanavn og
omstændigheder er helt på sin plads, selvom det kun er oplevet en gang.
Årelange smæderier om den samme oplevelser er en hets, der ikke hører nogle
steder hjemme. Jeg synes det var et godt indlæg og jeg er glad for vi har
fået navn på firmaet.

Bjarke

--
Afsendt fra båden:
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : claus b.p.

Dato : 20-05-09 22:21

Bjarke@Escape wrote:
> [...]
> gang. Årelange smæderier om den samme oplevelser er en hets, der ikke
> hører nogle steder hjemme. Jeg synes det var et godt indlæg og jeg er

Jamen så er vi jo helt enige. Og får man luft her, sparer man måske mange
penge i advokat- og psykologomkostninger. Forudsat at man holder en sober
tone.

Mvh. Claus