medvirkende til forbruger programmet Basta~
Fra : bastabom2@gmail.com

Dato : 13-05-09 01:49

Jeg er Journalist på forbruger programmet Basta på TV2 og jeg er ved
at lave en historie om hvilke produkter man kan klage over til
forbruger klage nævnet og hvilke man ikke kan. Det forholder sig
nemlig sådan at der er forskellige ting man ikke kan klage over købet
af blandt andet både og båd udstyr.
Jeg er derfor meget interesseret i at finde cases som gerne vil stille
op til interview i programmet. Det skal være nogle der har købt en båd
til under
100.000 som der har været problemer med og som man gerne ville have
klaget over. Eller hvis man har købt noget bådudstyr, der har været
problemer med og som man ikke har haft noget sted at klage over det
til

Da det haster lidt må du meget gerne ringe hurtigt på

41 64 09 23 eller sende en mail på sno@sfk.dk

Med venlig hilsen
Søs Noiesen, Basta TV2