Dansk stavekontrol til Office XP UK???
Fra : ??

Dato : 30-07-01 17:02

Hej....

Jeg har netop lige opgraderet fra Office 2000 DK til Office XP UK, alt
virker fint, og der er DK stavekontrol i den.... MEN... jeg har planer om at
formatere og lægge WinXP ind og bagefter lægge Office XP UK ind. Så er mit
spørgsmål så, hvordan kan jeg installere dansk stavekontrol i Office XP ???

Mvh
Daniel

Fra : Henrik Hjelm

Dato : 05-08-01 13:32

Filerne til stavekontrol ligger i

\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof

Lav en backup af disse filer inden formateringen, og læg dem ind i den nye
installation. - Hvilke filer der helt nøjagtig skal bruge ved jeg ikke, men
hvis du kopierer alle filer (og mapper) virker det.

mvh.