Kunne bruge et par sejlere på søndag
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-09 07:43

Hej

I forbindelse med noget optagelse af noget video kunne jeg godt bruge to
katamaransejlere førstkommmende søndag.

Jeg ved godt jeg er sent ude, men et par stykker er sprunget fra i sidste
øjeblik.
Optagelserne foregår i Augustenborg fjord omkring frokosttid.
Det er et krav at du har sejlet katamaran før og ved hvordan en sådan sejler
Båden er en Nacra 6 og der ligger allerede optagelser af den på youtube. Søg
på Augustenborg og Nacra

Ring 74472802 hvis det har din interesse.

/karsten

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-09 17:26

Alt er optaget nu. Tak for jeres interesse

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-09 19:38

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev i en meddelelse
> Alt er optaget nu. Tak for jeres interesse

Og så en video som kom ud http://www.youtube.com/watch?v=AOLrGzNiw-k

/karsten