Adskillelse af Andersen 10 single speed sp~
Fra : logstrup@dadlnet.dk

Dato : 14-04-09 14:50

Vores Andersen 10 single speed spil har brug for noget fedt: Hvordan
skiller man det? Har fået koppen af, men kan ikke finde nogen klips.
Der er et lille hul i bunden, er det her katten ligger begravet?

Se billeder:

http://picasaweb.google.com/perlog6/DropBox?authkey=Gv1sRgCJ2OhMzhu9n_xQE&feat=directlink

MVH Per

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-04-09 06:24

Prøve evt at se manualen ved nedenstående google søgning

http://www.google.dk/search?hl=da&q=andersen+10+manual+pdf&meta=&aq=f&oq=

Mvh
JR

Fra : logstrup@dadlnet.dk

Dato : 15-04-09 00:53

On 15 Apr., 07:24, "Jan Rasmussen" <j...@FJERNvejen.net.dk> wrote:
> Prøve evt at se manualen ved nedenstående google søgning
>
> http://www.google.dk/search?hl=da&q=andersen+10+manual+pdf&meta=&aq=f...
>
> Mvh
> JR

Tak for tippet, havde set den, men tror, jvf mine billeder, ikke det
er den model jeg har, kan ihverttilfælde ikke identificere nogen sort
plastik klips (no 8)

mvh Per

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-04-09 21:42

Per...

Hvis du er sikker på det er et Andersen spil, så ville jeg sende billederne
til teknisk support hos Andersen eller ringe til dem og spørge...

Tror næsten de vil være behjælpelige....

Mvh
JR

Fra : logstrup@dadlnet.dk

Dato : 16-04-09 11:43

On 15 Apr., 20:41, "Jan Rasmussen" <j...@FJERNvejen.net.dk> wrote:
> [...]
> til teknisk support hos Andersen eller ringe til dem og spørge...
>
> Tror næsten de vil være behjælpelige....

Hej Jan,

Har kontaktet Andersen, - fin service. Det drejer sig tilsyneladende
om en af de tidligste prototyper af spil 10, - er lidt usikker på om
det overhovedet kan skilles, sender det til dem.

MVH Per