En utilfreds Floor-kunde?
Fra : Anders P.

Dato : 12-04-09 12:31

Fra : Carsten Jensen

Dato : 12-04-09 13:31

Den Sun, 12 Apr 2009 13:30:41 +0200 skrev Anders P.:

> http://www.floor.dk

Orv hvor interessant.

Nu skriver du "En utilfreds Floor-kunde?", men findes der i grunden andre
slags?

Mvh

Carsten

Fra : Anders P.

Dato : 12-04-09 23:50

Carsten Jensen skrev:

> Orv hvor interessant.

De var måske hurtige med at få genetableret siden? Den var ganske hacket
da jeg postede linket.

> Nu skriver du "En utilfreds Floor-kunde?", men findes der i grunden andre
> slags?

Jeg har ingen personlige erfaringer, men efter at have læst lidt i
gruppen og på nettet, tænkte jeg at nogen måske ville trække lidt på
smilebåndet...

Fra : Carsten Jensen

Dato : 13-04-09 08:52

Den Mon, 13 Apr 2009 00:49:31 +0200 skrev Anders P.:

> Jeg har ingen personlige erfaringer, men efter at have læst lidt i
> gruppen og på nettet, tænkte jeg at nogen måske ville trække lidt på
> smilebåndet...

Det var faktisk også lidt komisk. Mest fordi den blev hacket og
genetableret og vupti hacket igen :) Uanset hvad man så end mener om
hacking i øvrigt, så er det da svært ikke at have respekt for den
suveræne håndtering af håndværket.

Mvh

Carsten