Ny Køb og salg side på nettet
Fra : Kim Gomez

Dato : 10-04-09 08:42

Hej NG

Måske kunne denne nye side være interessant for jer....

Gratis annoncer
Ingen ekstra pris for billeder på annoncerne

mvh

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 08:51

"Kim Gomez" <gomez@english-bulldogs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske kunne denne nye side være interessant for jer....
>
> Gratis annoncer
> Ingen ekstra pris for billeder på annoncerne

????

venlig hilsen

JN

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 10:30

> [...]
> Måske kunne denne nye side være interessant for jer....
> Gratis annoncer
> Ingen ekstra pris for billeder på annoncerne

Har du et link ?

"Gratis annoncer" har altid interesse - som du også vil se er der site til
der tilbyder "Sælg din båd gratis" -

Imidlertid tror jeg at de fleste der ønsker at sælge godt vil sikre sig at
de får lidt for der båd - så de søger derhen hvor det er Gratis at sælge sin
båd eller hvor det er gratis at indrykke en annonce -

Det andet vil næsten aldrig slå an der er få der vil sælge noget gratis -
hvis du forstår hvad jeg mener -

Fortsat god Påske -

mvh
scanboat.com / Per Krabbe -

Fra : Kim Gomez

Dato : 10-04-09 17:24

Sorry...glemte linket....men netop oprettet og derfor ikke så mange brugere
endnu:::

http://www.jydekrogen.nu

Sorry...

mvh

Kim

Fra : Henning

Dato : 10-04-09 21:01

On Fri, 10 Apr 2009 18:23:59 +0200, "Kim Gomez"
<gomez@english-bulldogs.dk> wrote:

>Sorry...glemte linket....men netop oprettet og derfor ikke så mange brugere
>endnu:::
>
>http://www.jydekrogen.nu

Hvad er forskellen på den og så alle de andre gratis salgs-sider på
nettet? Hvorfor skulle vi bruge den frem for de andre?

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-09 10:11

> Hvad er forskellen på den og så alle de andre gratis salgs-sider på
> nettet? Hvorfor skulle vi bruge den frem for de andre?

Det er meget lettere at overskue annoncerne når der ikke er så mange -