Så skete det igen!
Fra : harding@larsen.tdcad~

Dato : 07-04-09 08:07

Så skete det igen at skydende overtrådte sikkerhedsbestemmelserne og
skød fra en selvbestaltet skydebane, der ikke er godkendt af det
stedlige politi gennem Justitsministeriets skydebaneinspektør, se:

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/video.aspx?Id=477811

Mvh/Harding

Fra : Ukendt

Dato : 07-04-09 16:36

Normale mennesker siger:
Gud ske lov at der ikke skete noget.

Og holder sig langt væk fra at forsøge at oppiske stemninger på falsk
grundlag.

Tænk om andre anvendte samme taktik f.ex. i forbindelse med de to uheld der
har været i den forløbne uge for bådejere.

Egon

Fra : claus b.p.

Dato : 08-04-09 23:55

harding@larsen.tdcadsl.dk wrote:
> Så skete det igen at skydende overtrådte sikkerhedsbestemmelserne og
> skød fra en selvbestaltet skydebane, der ikke er godkendt af det
> stedlige politi gennem Justitsministeriets skydebaneinspektør, se:

Hej Harding.

Jeg kender godt dine holdninger til skydebaner, du mener formentlig at
myndighederne skal sørge for korrekt opmærkning og afmærkning i søkortene af
den ulovlige skydebane?
Jeg kan i den forbindelse fortælle at Tingbjerg ikke er afmærket som
skydebane i søkortene for Utterslev Mose. Det synes jeg burde tages op af
myndighederne, jeg så så sent som i sidste uge en stakkels opsynsmand sejle
rundt i en jolle i mosen, hvor der iøvrigt er vedholdende rygter om at
ænder, grågæs og svaner bliver jaget (ganske ulovligt) af beboere fra
Tingbjerg. Så mit gode råd må være at holde lav profil på området omkring
Utterslev Mose/Tingbjerg og ind til Nørrebro, hvis man vil undgå risikoen
for at ende som "Moseand".

Mvh. Claus

Fra : harding@larsen.tdcad~

Dato : 09-04-09 06:57

For mange år siden så jeg en fjernstyret stor model motorbåd sejle
rundt I Utterslev mose.
Den lignede en hvalfanger.
Pludselig gik en luge op bagerst og op ad slidsken blev der trukket en
Gedde
Personen havde indrettet båden til fiskeri, smart, ik´?

Kan det tænkes at opsynsmanden har fået en båd, så han i stil med
politiet i Kbh.´s havn kan jagte lovovertrædere?

Det må du også undersøge!

Mvh/Harding