Tyrkisk bad og massage ?
Fra : bosol

Dato : 20-05-09 16:17

Hvor finder man en beskrivelse af hvad der sker hvordan det foregår ?
Jeg var forleden til tyrkisk bad og massage (ønsker ikke pt. at oplyse
stedet) og der foregik noget som jeg ikke havde forventet.
Hvad der skete, jeg skulle ligge ned (nøgen) på maven på gulvet fik en
oppustelig pude til at ligge hovedet på. Den hårrige ældre massør
lagde sig ned ved siden af mig og begyndte først blød massage og
sæbede derefter kroppen ind og med en køkkensvamp skurede kroppen ren
og fjernede derved døde hudceller. Derefter spredte han mine ben og
begyndte med svampen at skure bagdelen og revnen ind omkring
mellemkødet til pungen, berørte 2 steder mine errogene zoner ganske
kort kun 1 gang. Derefter afskyldning og jeg skulle vende mig omkring
og ligge på ryggen. Jeg skulle ligge helt afslappet, hvilket jeg
gjorde. Med Svampen skurede han forkroppen og kom til området omkring
kønsorganerne, som fik en "ordentlig omgang skurring". Jeg kunne ikke
se hvad der skete, men da han lagde sin krop henover min og jeg følte
en varme - hvad der mere skete - gæt selv - men jeg var "heldigvis"
total død og han fik ikke nogen fornøjelse ud af mig. Det var ikke det
jeg lige havde ventet. At han bagefter satte sig ind i mit
omklædningsrum og så på, medens jeg klædte mig på - Forventede han
drikkepenge ? Jeg synes selv jeg betalte nok til bestyreren, der flere
gange var inde og kikke på medens massagen foregik - og sagde noget
jeg ikke forstod.
Det var ikke DET jeg forventede, der nærmest var limgam og pirring
dvs. en seksuel handling. vh Bo

Fra : Edward Jensen

Dato : 23-05-09 00:05

> [...]
>en varme - hvad der mere skete - gæt selv - men jeg var "heldigvis"
>total død og han fik ikke nogen fornøjelse ud af mig.

Hvad skete der da mere?

Fra : bosol

Dato : 23-05-09 12:51

On 23 Maj, 02:04, "Edward Jensen" <edw...@jensen.invalid> wrote:

> Hvad skete der da mere?

Jeg fik heldigvis ikke udløsning som røvhullet havde forventet iflg
Google søgning på stedet !

Fra : Edward Jensen

Dato : 23-05-09 20:02

"bosol" <bosolengo@gmail.com> wrote in message

>Jeg fik heldigvis ikke udløsning som røvhullet havde forventet iflg
>Google søgning på stedet !

Hvad med at dele stednavnet med os andre, der ikke er så snerpede?

Fra : Hans Jensen

Dato : 02-06-09 12:09

Utrolig reklame det sted der fik. Nu kommer Google på overarbejde. Det synes
at være et faktum at søgningen kan begrænses til hovedstadsområdet dog :)

Personligt betragter jeg dog den slags ydelser som værende lidt vulgære. Jeg
kan ikke rigtig se noget fornuftigt i at blande sex med andre aktiviteter
som f.eks. hygiejne praksis. Skidt for sig og snot for sig!

Fra : bosol

Dato : 03-06-09 06:50

On 2 Jun., 14:09, "Hans Jensen"
<rendmigdetragerskudaikke...@fuckoff.dk> wrote:
> [...]
> kan ikke rigtig se noget fornuftigt i at blande sex med andre aktiviteter
> som f.eks. hygiejne praksis. Skidt for sig og snot for sig!

Okay det var her det foregik http://imageshack.dk/imagesfree/bq733305.jpg
pris 10 € for massage og 5 € for badet !