billeje i canada vancouver
Fra : søren

Dato : 19-05-09 19:23

nogen der evt har erfaringer med at lej bil der over?
har kigget lidt her http://www.nationalcar.ca/ er de evt oki?
rejser i august
mvh søren poulsen

Fra : karsten

Dato : 22-05-09 13:27

On 19 Maj, 20:23, søren <smede...@NOmail.dk> wrote:
> nogen der evt har erfaringer med at lej bil der over?
> har kigget lidt herhttp://www.nationalcar.ca/er de evt oki?
> rejser i august
> mvh søren poulsen

Hej
Skal du leje en bil har jeg et tip:

Kig på denne side - billigere bliver det ikke - og vi har prøvet det
-
det virker.

http://www.kbbkv.dk/cartrawler.htm

- og fortæl gerne om det er rigtigt.....

Venlig Hilsen
Karsten
Køge Basketball Klubs Venner

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 22-05-09 21:41

karsten <karstenhou@gmail.com> wrote in news:d0a46e86-d23e-420b-9457-
4048095c1662@n8g2000vbb.googlegroups.com:

> Skal du leje en bil har jeg et tip:
> Kig på denne side - billigere bliver det ikke - og vi har prøvet det

Prøvet det? Det er bare en affiliate side hvor du tjener penge på at
henvise andre. Men du donerer måske din fortjeneste som rabat til gruppens
medlemmer?

Fra : oz3bto

Dato : 23-05-09 05:02

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> medlemmer?
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside

Også er de ikke engang billigee

Søgte lidt for sjov både i DK og udlandet .. i DK var det dyrere at leje
gennem linket som hvis jeg bare tager ud i lufthavnen og lejer.. En del
enda
Norge var prisen stort set samme..

Fra : karsten

Dato : 23-05-09 07:21

On 22 Maj, 22:41, "Kent Oldhøj" <old...@gmail.com> wrote:
> [...]
> medlemmer?
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Bare for en ordens skyld - så tjener jeg ingen penge på det her.
Historien starter med at jeg for et år siden lejede en bil på denne
måde.
Jeg synes det var meget billigere end det jeg ellers kunne finde - så
derfor tænkte jeg at det var der andre der skulle have glæde af.
- og rigtigt det er et affitte program som jeg fik tilknyttet Køge
Basketball Klubs Venners hjemmeside - så den kommision kunne tilfalde
den forening - som giver penge videre til Køge Basketball Klub.
http://www.kbbkv.dk/
Så kunne vi i klubben slå 2 fluer med et smæk.... Leje nogle billige
biler... og score den kommision som ellers ville tilfalde et firma.
Jeg har selv lejet en bil i Spanien til sommer og det vigtigste for
mig er ikke at Klubben skal have penge - det SKAL være billigt ellers
er der jo ingen ide i det.
Det er vel også derfor det er iorden at give det som et godt råd - man
kan jo bruge det eller lade være.
Venlig Hilsen
Karsten

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 23-05-09 16:51

karsten <karstenhou@gmail.com> wrote in news:44fbcaa4-91ff-4836-a68b-
6c98a54c0705@m39g2000yqc.googlegroups.com:

> [...]
> Basketball Klubs Venners hjemmeside - så den kommision kunne tilfalde
> den forening - som giver penge videre til Køge Basketball Klub.

Jeg tror de fleste foretrækker at vide hvem de evt. støtter økonomisk ved
at leje bil et bestemt sted. DET er humlen.

> Jeg har selv lejet en bil i Spanien til sommer og det vigtigste for
> mig er ikke at Klubben skal have penge - det SKAL være billigt ellers
> er der jo ingen ide i det.

Men det er ikke billig(s)t.

Fra : karsten

Dato : 24-05-09 03:20

On 23 Maj, 17:51, "Kent Oldhøj" <old...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Men det er ikke billig(s)t.
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Okay - men til det jeg skulle bruge - kunne jeg ikke finde det
billigere.

Jeg har ellers meldt mig ind i guldklubber o.lign.

Hvis andre har triks der kan gøre det endnu billigere - vil da gerne
høre om det.

Og igen - man skal ga ikke leje her hvis man kan finde det billigere -
længere er den vel ikke.
Karsten