Telt
Fra : Ukendt

Dato : 16-05-09 22:23

Ved I om man betaler pr.telt på en campingplads, eller pr. person eller
hvordan?

Hvis vi er 2 personer med 1 stort telt. Eller 2 personer med 2 små telte.
Koster det så det samme?

Fra : SEJ

Dato : 17-05-09 08:22

Vi betaler typisk pr. telt og pr. person, nogen steder er det også opdelt
på store og små telte, andre steder betaler man bare pr. voksen/barn. Se om
de pladser du vil besøge ikke har en hjemmeside hvor det står.
mvh

SEJ

Fra : Ped

Dato : 17-05-09 08:35

Stone skrev:
> Ved I om man betaler pr.telt på en campingplads, eller pr. person eller
> hvordan?
>
> Hvis vi er 2 personer med 1 stort telt. Eller 2 personer med 2 små telte.
> Koster det så det samme?

Det er forskelligt fra plads til plads, men det mest almindelige er, at
man betaler for telt ELLER standplads, PLUS pr. person, PLUS køretøj og
(evt.) PLUS el-tilslutning. Nogle steder skal man også bruge mønter til
brusebad. Men det er næsten altid bekendtgjort i campingbøgerne eller på
hjemmesiden.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

(som lige har været på motorcykeltur til Tyskland, hvor jeg har betalt
separat for 1 telt, 1 person og 1 MC)

Fra : Lars

Dato : 18-05-09 08:02

Stone wrote:
> Ved I om man betaler pr.telt på en campingplads, eller pr. person
> eller hvordan?
>
> Hvis vi er 2 personer med 1 stort telt. Eller 2 personer med 2 små
> telte. Koster det så det samme?

Det afhænger af hvilken plads.
Normalt betaler man for standpladsen (og der kan være flere forskellige) så
betaler man pr. voksen og pr. barn og sidst så betaler man afhænig af sted
strøm tilslutning og/eller pr. Kw. Nogen steder betaler man også for at have
en bil/trailer stående. Og så betaler man såmænd også for hunde.

Du skal regne med ca. min. 25-30 euro i Danmark og priser fra 10 euro i
Tyskland.

Lars