Prisudvikling kroatien ??
Fra : jagge

Dato : 13-05-09 09:08

Hej

Jeg vil bare lige høre hvad jeres erfaring er med prisudviklingen i
Kroatien ?

for 2 år siden var vi i podgora og på hvar og vil gerne tilbage, men
allerede der var priserne ved at blive høje og jeg har hørt at de var
tiltagende.

Men hvad er der sket ??

Venlig hilsen

Jakob

Fra : jan@komarna.dk

Dato : 14-05-09 01:32

Hej Jakob

Priserne er generelt steget de sidste par år, men der er dog fortsat
billigere end i Danmark.
Hvar er et populært sted, og derfor ligger priserne på linie med det
du finder i de store byer som Dubrovnik og Split.

Der er masser af gode lejligheder til to personer, og du behøver ikke
være bange for at booke dem på nettet.

vh, Jan

Fra : jagge

Dato : 14-05-09 20:27

jan@komarna.dk <dk18340@gmail.com> wrote:

> [...]
> du finder i de store byer som Dubrovnik og Split.
>
> Der er masser af gode lejligheder til to personer, og du behøver ikke

Tak til jer begge :0)

Har du nogle gode links til lejligheder ? :0)

Venlig hilsen

Jakob

Fra : jan@komarna.dk

Dato : 15-05-09 01:27

Hej igen

Jeg har "mit område" som ligger nord for Dubrovnik, og kender ikke så
meget til detaljerne i resten af landet.
Prøv at søge på http://www.holiday-rentals.co.uk/ og på http://www.homelidays.com/
Det er de to steder jeg selv får flest henvendelser fra.
Og skulle du få lyst til at flyye længere ned mod Dubrovnik så send
mig en direkte meddelelse, så skal jeg finde noget til dig i "min by"

vh, Jan