afbudsrejser, god side med mange tilbud
Fra : thomas

Dato : 12-05-09 12:47

hejsa

jeg har kikket lidt på google
og kan ikke lige finde en www side som har mange tilbud på
søger en med rejser fra danmark og sverige.
og gerne med alle rejseberuer der findes i dk og sverige

Fra : Søren Blom

Dato : 12-05-09 14:34

"thomas" <twp@twp.dk> skrev

> jeg har kikket lidt på google
> og kan ikke lige finde en www side som har mange tilbud på
> søger en med rejser fra danmark og sverige.
> og gerne med alle rejseberuer der findes i dk og sverige

En af grundene til at du ikke kan finde så meget, er at udbuddet af
afbudsrejser slet ikke er så stor længere, som det var for år tilbage, af
den simple grund, at rejseselskaberne ikke køber flere rejser end de kan
sælge (faktisk køber de færre end de ville kunne sælge i et godt år, netop
for ikke at tabe pengene på usolgte rejser som skal sælges til under
indkøbspris) og når der så kommer et afbud, så er det ikke svært at få solgt
rejsen til anden side til den ordinær pris, deraf den lave eller slet intet
udbud af afbudsrejser.
Min bror sidder i engro ledet i rejsebranchen og ovenstående er bekræftet af
ham.
Men tag et kik på http://www.afbudsrejser.dk/
http://www.travelmarket.dk/afbudsrejser_lande.htm måske finder du alligevel
noget du kan bruge

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : thomas

Dato : 12-05-09 15:03

ok ja så er det derfor jeg ikke kan finde det helt store
når jeg søger
men tak for hjælpen