Alternativer til Momondo
Fra : Kim

Dato : 04-05-09 22:04

Er der andre og måske bedre steder at lede efter billige
flybilletter til USA end Momondo.dk ?

Mvh, Kim

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 05-05-09 05:07

Vivero er bedre. Helt generelt.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-09 07:29

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> wrote in news:49ffbb5e$0$90262$14726298
@news.sunsite.dk:

> Vivero er bedre. Helt generelt.

Eftersom de 2 sites gør nøjagtigt det samme ("googler" billetpriser), må
det være et spørgsmål om smag og behag i layout.

Har netop lavet 5 forskellige søgninger på de 2 sites, med præcis samme
resultat.

Helt generelt er de lige gode.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 05-05-09 19:16

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message

> Har netop lavet 5 forskellige søgninger på de 2 sites, med præcis samme
> resultat.

vivero har flere muligheder for at sortere i resultatet, mht. tidspunkt,
rejsens længde m.m.

Fra : bosol

Dato : 05-05-09 00:38

On 5 Maj, 00:04, "Kim" <N...@mail.dk> wrote:
> Er der andre og måske bedre steder at lede efter billige
> flybilletter til USA end Momondo.dk ?
>
> Mvh, Kim

edreams.com

Fra : Mogens

Dato : 05-05-09 15:06

bosol wrote:

> edreams.com
Skyscanner.net?

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-09 22:31

Jeg har brugt www.lessno.com med held...

Fra : "

Dato : 06-05-09 15:55

"Kim" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre og måske bedre steder at lede efter billige
> flybilletter til USA end Momondo.dk ?
>
> Mvh, Kim

jeg har et par gange fået bedre priser på at søge direkte på flyselskabet,
feks. på Finnair og Continental...SAS's side har dog aldrig været billiger
end momondo

Fra : Kim

Dato : 07-05-09 11:42

"Kim" <No@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Er der andre og måske bedre steder at lede efter billige
> flybilletter til USA end Momondo.dk ?

Takker for forslagene. Der var ikke nogen af dem der
gav bedre eller billigere alternativer end på Momondo.

Mvh, Kim

Fra : Lars Ehlers

Dato : 07-05-09 20:36

On Thu, 7 May 2009 12:42:11 +0200, "Kim" <No@mail.dk> wrote:

>Takker for forslagene. Der var ikke nogen af dem der
>gav bedre eller billigere alternativer end på Momondo.

Jeg bruger selv kayak.com, men den fungerer i princippet på samme måde
som Momondo. Jeg har en veninde, som har besøgt mig et par gange
herovre, og vi brugte endte med at bruge Momondo, som jo bedre kender
de danske discountbureauer. Så, hvis du ikke kan finde lavere priser
med Momondo og de andre søgemaskiner, så bliver det nok ikke meget
billigere.

--
Lars Ehlers