rom
Fra : Søren Christensen

Dato : 29-04-09 16:11

hej gruppe,vi skal til rom i juni og ankommer ved 21 tiden vi påtænker at
tage en taxa til området ved termini stationen - nogen der ved hvad det
sådan ca. koster ?

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 29-04-09 17:21

Søren Christensen skrev:

> hej gruppe,vi skal til rom i juni og ankommer ved 21
> tiden vi påtænker at tage en taxa til området ved
> termini stationen - nogen der ved hvad det sådan ca. koster ?

Jeg ved det ikke, men der er ca. 35 km. Vi tog toget,
som kører non-stop Leonardo da Vinci - Roma Termini
hver halve time. Togbiletten koster ca. 10 euro pr. person.

--
Herluf :·)

Fra : SEJ

Dato : 29-04-09 20:47

Hej Herluf

Toget bør køre direkte, billigere og hurtigere, det er ikke s-tog, men mere
regional agtigt der plejer at være rimnelig plads når man er uden for myldre
tid det burde være værd at undersøge
mvh
SEJ

Fra : FGHK

Dato : 30-04-09 08:28

"SEJ" <sejprv@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg skal også til rom og har her fundet ud af man kan købe turist biletter
http://www.atac.roma.it/

Men kan man køre fra Fuimincina (leonardi da vinci) lufthavnen til centrum
på disse 3 dages turistbiletter ?