Lille vægt a la bismarvægt
Fra : Lars

Dato : 17-04-09 15:29

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe en lille vægt som man holder i hånden
og sætter en kuffert under og så kan se hvad den vejer ( 0-30 kg ca. ) Den
skal selv være så lille som mulig og veje så lidt som muligt....

Hvad kalder man sådan en?

Mvh & på forhånd tak

Lars

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-04-09 15:49

"Lars" <lars_c_e@aarhusmail.dk> wrote in

> [...]
> hånden og sætter en kuffert under og så kan se hvad den vejer ( 0-30
> kg ca. ) Den skal selv være så lille som mulig og veje så lidt som

Jeg kender ikke nogle konkrete eksempler, men måske fiskere benytter noget
i den stil?

> Hvad kalder man sådan en?

Søg evt. på bismervægt.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 17-04-09 15:52

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in

> Jeg kender ikke nogle konkrete eksempler, men måske fiskere benytter
> noget i den stil?

Yup!

http://gbab.dk/fiskegrej/product_info.php?cPath=53&products_id=328

Fra : oz3bto

Dato : 17-04-09 19:11

"Lars" <lars_c_e@aarhusmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ca. ) Den skal selv være så lille som mulig og veje så lidt som muligt....

Har en i fiske kassen der klare op til 25kg om de fåes større ved jeg ikke
men det kan nærmeste fiske/jagt forreetning helt sikkert svare dig på

Fra : alexbo

Dato : 17-04-09 19:57

> [...]

>ca. ) Den skal selv være så lille som mulig og veje så lidt som muligt....

Kuffertvægt.
http://www.travelshopone.dk/productDetails.aspx?PO=1680&PI=1681
http://www.magellans.com/store/Luggage_Scales___Locks___Luggage_Scales?Args

http://www.alstrom.dk/product_view.jsp?category=84