Rejse til Vietnam og Cambodia
Fra : Søren

Dato : 13-04-09 12:43

Hej

Jeg har været i Vietnam 6-7 gange gennem de sidste 2 år. Skal afsted igen i
morgen og er væk i 11 dage. Denne gang kunne jeg godt tænke mig at se lidt
af Cambodia i weekenden.

Normalt får man i flyet fra Bangkok til Vietnam udleveret et lille hvidt
skema man skal udfylde med navn, adresse, stilling, pasnummer, opholdet
varighed osv. Dette plejer ikke at volde nogen problemer.

Hvad tror i jeg skal gøre hvis jeg rejser til Cambodia i 2-3 dage. Skal jeg
bare udfylde som normalt, altså med dato for indrejse og dato for den dag
jeg rejser til DK igen. Eller skal jeg mon skrive den dag jeg rejser til
Cambodia, og så udfyld et nyt skema inden jeg kommer ind i Vietnam igen ?

Mvh
Søren

Fra : T.

Dato : 13-04-09 16:13

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dag jeg rejser til DK igen. Eller skal jeg mon skrive den dag jeg rejser
> til Cambodia, og så udfyld et nyt skema inden jeg kommer ind i Vietnam

Hej Søren

Spørg en af de søde damer der står ved TG skranke i lufthavnen, ikke hvor du
checker ind, men dem helt ude ved gaten.
De ved stort set alt, ellers kan de gå ud i flyveren og spørgen besætningen
inden du går ombord.

Tror bare du skal aflevere det som normalt når du er på vej tilbage, altså i
Bangkok lufthavn. Det er jo et udrejse og indrejse kort til Thailand.
Du vil måske modtage et når du rejser ind i Cambodia, som du så skal
aflevere inden du forlader Cambodia.

Rigtig god tur.
Har lige været i Vietnam for første gang, et helt fedt land, skal helt
sikkert tilbage.

Hilsen