Seattle
Fra : Søren

Dato : 13-04-09 09:45

Vi tænker på at tage en tur til Seattle til efteråret. Er der nogen der
kender til et billigt (og godt) sted at overnatte??

-Søren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-04-09 09:55

"Søren" <sofuss@hotmail.com> wrote in news:49e2fb86$0$14133
$d40e179e@nntp06.dk.telia.net:

> Vi tænker på at tage en tur til Seattle til efteråret. Er der nogen der
> kender til et billigt (og godt) sted at overnatte??

For nogen vil "godt og billigt" være en varmestue i lufthavnen. For andre
vil det være 5 stjernet hotel inkl. morgenmad til 4-stjernet pris.

Hvis du vil have et brugbart råd (for dig), må du hoste op med en smule
præferencer.

Prisniveau? Serviceniveau? Forplejningsniveau? Placering?

Fra : Søren

Dato : 23-04-09 17:17

> [...]
> præferencer.
>
> Prisniveau? Serviceniveau? Forplejningsniveau? Placering?

Pris: så lav så muligt
Serviceniveau: Bare en seng og tag over hovedet
Forplejning: Morgenmad
Placering: Gerne centralt i forhold til seværdigheder

-Søren

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-04-09 22:13

On Thu, 23 Apr 2009 18:17:13 +0200, "Søren" <sofuss@hotmail.com>
wrote:

>Pris: så lav så muligt
>Serviceniveau: Bare en seng og tag over hovedet
>Forplejning: Morgenmad
>Placering: Gerne centralt i forhold til seværdigheder

Jeg har kun været i Seattle for firmaet, så jeg har ingen kendskab til
billige turisthoteller. Men jeg kan varmt anbefale at bruge
http://www.tripadvisor.com - søg efter hoteller i Seattle og sorter
efter pris. Det kan give jer en ide om, hvor I kan finde de bedste
hoteller til prisen, da tripadvisor er baseret på folks anmeldelser af
hotellerne.

--
Lars Ehlers

Fra : ks

Dato : 24-04-09 07:40

wrote:

>Pris: så lav så muligt
>Serviceniveau: Bare en seng og tag over hovedet
>Forplejning: Morgenmad
>Placering: Gerne centralt i forhold til seværdigheder
>
>-Søren

Sidste år boede jeg nogle dage på Sixth Av Inn. Det ligger super
centralt, kun små 5 minuters gang fra stormagasinerne Nordstroms og
Macys .Hotellet er absolut OK, med rummelige værelser med bad TV osv.
Der er også en restaurant på hotellet, men her løber morgenmaden
hurtigt op i mindst 15$. Til gengæld ligger der en McDonalds lige ved
siden af, hvor man bla kan få en "de luxe" breakfast for under 5$.
Godt smagte det altså ikke skulle jeg hilse og sige , men hvis det
skal være billigt så... !

Omtalen på tripadvisor:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60878-d100564-Reviews-Sixth_Avenue_Inn-Seattle_Washington.html

Fra : ks

Dato : 25-04-09 13:06

wrote:

>Pris: så lav så muligt
>Serviceniveau: Bare en seng og tag over hovedet
>Forplejning: Morgenmad
>Placering: Gerne centralt i forhold til seværdigheder
>
>-Søren

Hostel ? :

http://www.greentortoise.net/

Fra : henningn

Dato : 24-04-09 15:40

On 13 Apr., 10:44, "Søren" <sof...@hotmail.com> wrote:
> Vi tænker på at tage en tur til Seattle til efteråret. Er der nogen der
> kender til et billigt (og godt) sted at overnatte??
>
> -Søren

Det her kan godt anbefales. Centralt og nogenlunde billigt:
http://www.moorehotel.com/
vh
Henning