Hvor på Lolland skal man holde ferie
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 11-04-09 21:22

Hej

Hvis man skal leje et sommerhus på Lolland en uge om sommeren et område
hvor der er en god og børnevenlig strand, hvilke områder skal man så
kigge efter?

Mvh
Anders

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-04-09 23:55

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hvor der er en god og børnevenlig strand, hvilke områder skal man så kigge

Hummingen og Kramnitse har nok det, man kalder de bedste strandområder med
klitter og sandstrand. Der bliver dog forholdvist hurtigt dybt.
I Nysted området er der også en rimelig sandstrand og her er fordelen, at
det er noget mere lavvandet.
Hestehovedet ved Nakskov har også en god strand, hvor der er endog meget
lavvandet, så der skal man rigtig langt ud for at få vand over navlehøjde.
Her er der dog ikke sommerhuse lige i nærheden, så der må man evt. se om man
kan leje en hytte på campingpladsen, som ligger derude.

Kurt

Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 12-04-09 18:25

Kurt B. Andersen skrev:

> [...]
> navlehøjde. Her er der dog ikke sommerhuse lige i nærheden, så der må
> man evt. se om man kan leje en hytte på campingpladsen, som ligger derude.

Jeg siger mange tak. Jeg vil kigge lidt på de områder du nævner.

Mvh
Anders