Stein Bagger rejse
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 06-04-09 23:17

http://www.fdm-travel.dk/usa/i-stein-baggers-fodspor-rundrejse.html

Jeg troede det var en aprilsnar, men den er fortsat annonceret.

Fra : Bjarne

Dato : 07-04-09 14:11

Jesper Lauridsen skrev:
> http://www.fdm-travel.dk/usa/i-stein-baggers-fodspor-rundrejse.html
>
> Jeg troede det var en aprilsnar, men den er fortsat annonceret.

Det er også muligt, at de primært udbyder rejsen for at få opmærksomhed,
f.eks. kan der være mange, som lægger mærke til bl.a. dit indlæg via
Google.

Der ser ikke ud til at være faste omkostninger til rejseledere m.v., så
mon ikke bare det er en sammenstrikket pakke bestående af en række af de
aftaler de har rundt omkring?

vh
Bjarne

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 11-05-09 23:30

On Tue, 07 Apr 2009 15:11:06 +0200, Bjarne <bruger@eksempel.dk> wrote:

>Det er også muligt, at de primært udbyder rejsen for at få opmærksomhed,
>f.eks. kan der være mange, som lægger mærke til bl.a. dit indlæg via
>Google.

Turen giver ingen mening. Hvis man gerne vil køre tværs over USA, så vil
man da ikke brænde 3 dage af i Dubai og flyve 10000km ekstra.

>Der ser ikke ud til at være faste omkostninger til rejseledere m.v., så
>mon ikke bare det er en sammenstrikket pakke bestående af en række af de
>aftaler de har rundt omkring?

Hvis alt hvad de gør bare er at booke nogle flybilletter og reservere
nogle hoteller, så koster det naturligvis ikke noget at have på programmet.
Men hvad er det så kunderne betaler for? Den beskrevne tur virker ikke
til at være 60000kr værd.