Billeje + Hotel - BERGAMO
Fra : Carsten

Dato : 05-04-09 21:04

Hejsa rejsevenner

Vi skal holde sommerferie i Italien i år. Dejligt.
Flyve med Ryanair Billund - Milano (Bergamo)
Og har så booket et telt på en campingplads nær Venedig.
Så langt så godt.

Men vi skal lige have et tips til såvel billig billeje og et par
hotelovernatninger i Bergamo.
Er der nogen der kan anbefalet godt og billigt overnatningshotel?
Og hvem lejer man billigst bil hos, incl alle forsikringer m.m.?
--
Venlig hilsen

Carsten

Fra : Bjarne

Dato : 06-04-09 13:27

Carsten skrev:
> [...]
> Er der nogen der kan anbefalet godt og billigt overnatningshotel?
> Og hvem lejer man billigst bil hos, incl alle forsikringer m.m.?

Jeg har flere gange prøvet at reservere AVIS hjemmefra og ikke fortrudt
det, men du kan jo godt prøve at sammenligne med andre.
På plus-siden er, at det ikke tog flere timer at få udleveret bilen, som
det kan ske med andre selskaber.
Bestil ubetinget hjemmefra og forvent, at det kan være ret svært at
kommunikere med italienerne om forsikringsdækning, når først man er der.

Bjarne

Fra : karsten

Dato : 06-04-09 10:37

On 6 Apr., 14:27, Bjarne <bru...@eksempel.dk> wrote:

> [...]
> Bestil ubetinget hjemmefra og forvent, at det kan være ret svært at
> kommunikere med italienerne om forsikringsdækning, når først man er der.

Køge Basketball Klubs Venner... har fundet en fidus... billige biler
og det virker - vi bruger det selv.

http://www.kbbkv.dk/cartrawler.htm

Karsten

Fra : Michael Andersen

Dato : 06-04-09 23:40

Hej Carsten!

Vi var en flok, som sidste år boede på Bed and Breakfast i udkanten af
Bergamo:

www.bebcarossa.com

"Vor mor" snakker udmærket engelsk, værelserne var rigtig gode, det samme
var morgenmaden og det ligger kun ca. 10 minutter fra lufthavnen (i bil).
Det tager 8-10 minutter at køre ind til centrum.

Med venlig hilsen
Michael