Billige skydedøre
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-09 15:11

Hej

Er der nogen der har et fif til billige skydedøre?

Jeg har fx 187cm mellem 2 vægge og 2,25cm til det laveste loft og vil
have skydedøre mellem de 2 vægge.. Da det er ude for standartmål synes
jeg det koster "kassen"...

Men nogen der kender nogle muligheder.. evt er jeg da da ville til
selv at skære top og bundlister osv i passende længde osv..

Vil sige at måske 4000 for 3skydedøre med melamin og evt spejl er min
pris jeg er villi til at betale og dertil kommer jo også
indretning.... men synes hurtigt det koster 10.000 for sådan noget
simpelt noget....

Håber på et par indput...

Fra : Carsten Keller

Dato : 19-05-09 12:15

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
>
> Men nogen der kender nogle muligheder.. evt er jeg da da ville til
> selv at skære top og bundlister osv i passende længde osv..

Mener Ikea har noget til overskuelige penge. Passer sikkert ikke i målene,
men det kan da være det kan rettes til.

Keller

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-09 12:22

On 19 Maj, 13:15, "Carsten Keller" <c...@no-more-swen.iha.dk> wrote:

> Mener Ikea har noget til overskuelige penge. Passer sikkert ikke i målene,
> men det kan da være det kan rettes til.

Tak, kommer faktiskt lige ovre fra Ikea og er da også Obs på deres
skydelåger.. Men de er bare lavet udelukkende til at montere på et
skab.. altså de har ikke gulvlister, men glideskinder der sidder på et
skab.... Det ser heller ikke lige umildbart ud til at man kan skille
alukanterne fra hinanden og selv tilpasse.. Det er helt sikkert det
bliver et Ikea skydedørs skab til soveværelset men ved sku ikke lige
mellem disse 2 vægge.

Fra : Lars

Dato : 19-05-09 19:47

www.barebilligst.dk

Fra : Christian Jacobsen

Dato : 21-05-09 10:09

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Er der nogen der har et fif til billige skydedøre?

Hejsa

Kan anbefale www.barebilligst.dk
God kvalitet, specialmål og pæn finish.

Leveret til tiden, og ret nemme at installere.

/CJ