hvor købes dette sædemateriale (ACS)
Fra : Torben

Dato : 17-05-09 15:51

Nogen som har en ide om hvor et produkt lignende dette sædemateriale kan
købes i DK ? Det er en meget grov netstruktur af noget plast, som danner en
fast madras / hynde, der er gennemtrængelig for luft.

Links til forskellige udgaver af samme koncept:

http://www.wunderlich24.info/homepage/?page_id=87&lang=en

http://www.hyperventmarine.com/products.html

http://portlandboatmattress.com/?page_id=40

det bliver brugt i sæder til visse cykler:
http://www.ventisit.nl/start.php?page=1&lang=2

(men er lidt pebrede i prisen.. så jeg ville gerne gøre det selv).

Fra : Peter Schrøder

Dato : 18-05-09 19:27

"Torben" <dam-kat-jensen@gmail-kat-.com> skrev
> [...]
> en
> fast madras / hynde, der er gennemtrængelig for luft.

Jeg kender ikke produktet, men jeg bruger noget tilsvarende
(sort krøllet plastmåtte-væsen)
i campingvognen for at sikre luftcirkulation i stuverummene
under sæderne. Det er et produkt beregnet til havedamme som
man kan købe i alle byggemarkeder. Jeg vil ikke kalde det fast, men
det er fast nok til f.eks, at løfte en sammenrullet dyne fra gulvet.
Det er ikke særligt dyrt.
Jeg mener det hedder kantmåtter...

Peter Schrøder

Fra : Max

Dato : 19-05-09 06:56

Hej Torben

> Nogen som har en ide om hvor et produkt lignende dette sædemateriale

Kontakt dem her http://www.bpi.dk/

og spørg efter Polyester Filterskum

--
Mvh Max